MinnieMe Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Er det uforsvarlig av oss og ta med lillegutt på ca 2 mnd på bil-drag...? Vi kommer så klart til å ha på hørselvern og ørepropper, men er veldig i tvil om vi skal gjøre dette... Vil jo ikke skade hørselen hans! Noen som har noen erfaring med dette? Trenger jo ikke være bil-drag, men andre støykilder... (må legge til at han ikke er født enda og drag'en er til sommeren:)
lille sprelle Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 hadde jeg aldri i verden gjort! hadde ikke tatt med på konserter heller jeg da men vår snuppe reagerer veldig på lyd og jeg kunne ikke tenkt meg å la ungen ha på seg hørselsvern en dag bare fordi jeg skulle på noe jeg liker. er ikke vits i å dra babyer inn i store folkemengder eller støy. Vi foreldre "dør" ikke av å vente ett år eller to med slike aktiviteter!
MinnieMe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Bil-draget er en del av ferien, men jeg og lillegutt kan så klart kose oss uten BF en dag Konsert hadde jeg ikke vurdert et sekund, der er det jo konstant støy i flere timer. Men på drag så er det en del pauser og man kan holde seg ganske langt unna selve stripa hvor det kjøres. Vil gjerne høre andres erfaringer og jeg skal også snakke med helsesøster angående dette.
MinnieMe Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 vil gjerne ha flere svar... anyone....?
camilla^ Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Jeg kunne nok funnet på å tatt med meg mine barn på slikt, men nå har jeg ikke bil-drag som interesse så jeg vet ikke helt hvordan det er. Ungene mine har vært med på veldig mye rart. De har brukt hørselsværn og ørepropper. Nå har jeg unger som ikke bryr seg stort med lyd, og ikke vært redd for det fra de var født. Så hadde jeg hatt unger som hadde vært mer vare for lyd og slike store folkemengder hadde jeg nok blitt hjemme. Hu minste sov gjennom det meste når hun var liten, og jeg kunne stå med motorsag og sage like ved uten at hun våknet. Sov hun så sov hun uansett hva som skjedde rundt henne. Hu eldste våknet for hver og en lyd, men smilte og koste seg stort med igrunn med alt som skjedde. Man får hørselssværn til barn, og de er ganske behagelige og ha på og ser kule ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå