*Nelly* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei Hei.. Ser i flere av inleggene dine at vi opplever nesten det samme og at vi er nesten like langt på vei. Er vel i min 10 uke tror jeg. Jeg tror jeg har kjent livmoren min siden ca uke 6, og har mage som jeg skulle ha vært 6-7mnd på vei. Er 2.gangs men allikevel.. ikke så mye mage Prøvde mine mamma buksene som jeg brukte i de siste 3mnd i forrige svangerskap. og der var det ikke noe å gå på over magen.. blhæ.. de satt som støpt.. det sier jo litt tenker jeg.. Jeg ble gravid på en dobbel pergotime kur, så sjansene er der.. jeg klarte ikke holde meg, så jeg har bestilt meg privat ul.skal dit på Torsdagen.. åå.. er¨så spent.. når skulle du på ul? var ikke det denne uka her..? Er så spent på deg.. Jeg har også et barn fra 06. fikk i februar og "hang" mye her i 05/06
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hei *Nelly* =) Så koselig å få en tråd til meg, hehe =) Så spennende da - ja, jeg skal også på UL på torsdag, altså i morgen, og vi (mannen min og jeg) er kjempespente!!! Har ikke time før 1420 - så det er jo nesten på slutten av dagen, men altså i morgen er endelig dagen her - denne dagen har jeg gått og ventet på i 3 uker!!! 3 laaaaaange uker!!! Jeg også bruker mammabukse nå, tok den frem i uke 6 alt, har ikke sjans til å få på meg gamle olabukser nå nei! Hadde du samme nick i 05/06??? Tenke- tenke- tenke =) Jeg fikk jenta mi den 08 februar 06, hadde termin 07 februar, men riene startet faktisk den 07 så jeg vil si at hun kom til termin ja =) Så gøy at vi er flere som fikk i februar 06 og at vi har termin på likt igjen!! Jeg har termin den 28.09.09 og er i dag 10+4, når har du termin da?? Jeg kommer til å følge litt ekstra med på deg jeg da, siden vi har barn på samme alder og vi har ganske så lik termin =) Ha en strålende fin dag!!! Klems
*Nelly* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Så du skal også på ul i morgen..hehe.. jeg også, og er så spent så spent. skal på Balder klinikken jeg da i oslo. hvor kommer du fra? Oslo her.. Har time kl 11 jeg, så jeg slipper liksom den vente tiden på dagen.. Jeg hadde termin 10.feb med frøkna, men jeg gikk helt til 21.februar, var ikke så mye her etter jeg hadde født. hadde du samme nick? Når jeg skulle regne meg ut til termin nå så kom jeg fram til 28.09.09 veldig fin dato synes jeg(mamman min sin bursdag). så jeg ble veldig lei meg når legen sa 2.oktober.. hehe.. men blir sansynligvis planlagt ks på meg,så da blir det før tiden,. Du må ha masse lykke til på ul i morgen.. er du her i morgen kveld så jeg får litt oppdatering.. hehe.. ha en fin kveld.. klem
*Nelly* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Glemte og svare på om jeg hadde det samme nicket.. ja, kalte meg nelly, men tror det var uten de små stjernene,, ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå