Gå til innhold

Er i uke 7, merker så å si ingenting jeg. Flere?


kath2

Anbefalte innlegg

Eneste er litt hovne pupper på kvelden. Er de flere av dere som ikke har noe særlig med symptomer? Regner med at vi bare skal være glad for dette og ikke bekymre oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 8 og nå føler jeg det skikkelig på kroppen. I den forstand er jeg er helt tappet for energi og konstant trøtt i kroppen. I uke 7 følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt, selv om jeg var litt trøtt da og, men tenkte at det var normalt i og med at jeg måtte stå opp så tidlig hver morgen den uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte på min uke 9 i dag, og merker egentlig ikke så mye jeg heller. litt øm i brystene, litt sliten, en yyytterst svak kvalme som gpr over når jeg spiser. lurer jo nesten på om det er no der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 6+2 og har ingen symptomer... Håper det fortsetter sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg er 7+0 i dag. Merker ikke no sælig kvalme,merket kvalmen svakt i uke 5-6, men nå er det bare litt ømme bryster.

Håper også at det fortsetter slik :)

Skulle symptomene komme å bli værre så kommer de for noe godt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. er veke 7+3. Bortsett frå ømme bryst og at eg er sinnsjukt trøtt - heile tida!!....så kjenner eg ingenting. Var plaga med magesmerter til slutten av veke 6 - men no kjenner eg lite til det...kan av og til lure på om det er liv inni der, men det er vel det :-) Trur vi skal vere glade for at kvalmen har latt vente på seg, så får vi krysse fingrar for at vi slepp unda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er flere da som er ca like langt og som har det ganske likt. Er jo selvfølgelikg bare glad for at kvalmen holder seg borte, og som dere sier, det er vel ikke noe galt selv om vi merker lite.

 

Har noen av dere vært på tidlig UL da? Fått se hjertet slå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært på tidli ul, men kunne tenke meg det!

da hadde det kanskje virkelig gått opp for meg at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1. Kan ikke si at jeg har blitt så veldig plaget nei... Ømme bryster og trøtt. Hadde de ikke vært for de to symptomene så hadde jeg nok stusset på om jeg i det hele tatt var gravid. Når man leser om alle de som er så dårlige så begynner man jo å lure litt.

 

Men må si at jeg er veldig fornøyd da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7 her også! Og merker heller ingenting, noe ømme bryster, men det kan godt være fordi jeg vet det kommer snart :)

Skal til legen på mandag, tror det blir bra for føler ikke at jeg er gravid, så kanskje det hjelper. Var sammen med noen venninner, som jeg ikke har fortalt at jeg er gravid enda, og det var så sinnsykt vanskelig. noen som har noen tips til hvordan man takler det? Måtte liksom innbile meg selv at jeg ikke var gravid likevel!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig vanskelig å ikke fortelle det til folk jeg også. Er det gode venninner som ser deg rett i øynene og spør rett ut ser jeg ingen grunn til å lyve. Hvorfor skal man det? Ok at man ikke vil at hele verden skal vite det før disse berømte 12 ukene har gått, men at de nærmeste vennene vet det syns ikke jeg er noe problem.

 

utover det har jeg plutselig måtte lære meg å like både munkholm og alkofri vin. Er ikke akkurat på jobbfest eller 30 års lag du har lyst til å si det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...