3 små og en mamma Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Ja jeg regner ikke med at min er den eneste her i verden, men jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre han litt "tøffere". Han begynte i ny barnehage i høst og har vokst mye på det. Blir 4 til sommeren. Han er ikke en som baner seg vei fram og som skriker høyest. Nesten redd for at han skal bli oversett noen ganger. Ikke at jeg vil ha noen skikkelig tøffing. Men livet er jo tøft i blant... Blir kanskje litt tøffere med alderen. Han leker aldri med de store guttene på avd, for han mener de er slemme, sinte osv. Men det er de jo ikke. Det er bare at han ikke leker sånn som dem. Bør jeg bekymre meg?
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Nei det tror jeg ikke. Min er også nokså forsiktig. Men, har kommet seg mye bare de siste mnd. egentlig. Han er en tøffing på enkelte arenaer, spesiellt når det gjelder sport og vann, men som de sier i bhg, han er ikke den første til å teste ut ting. Han ser at det går bra med de andre, så prøver han selv. Han er ingen høylytt gutt, men ganske så rolig, noe jeg er glad for! Han har mange venner og er harmonisk og trygg, så jeg bekymrer meg ikke. Hvis din gutt er rolig anlagt, er det jo ikke rart han synes "bråkmakerne" er skumle. Tror ikke du bøg bekymre deg, vær heller glad for at du slipper å fly beina av deg etter en som løper oppetter veggene. Virker han trygg ellers da? I kjente omgivelser?
3 små og en mamma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Ja jeg synes det. Han har blitt veldig trygg i barnehagen. Når vi har vært på juletrefest og slike ting vil han ikke være med meg. Da bare løper han rundt og jeg ble faktisk litt overrasket over at han ikke var mer forsiktig. Mye mulig at han ikke er så forsiktig som det jeg skal ha det til. De er jo gjerne litt forskjellig med foreldrene tilstede. Han er ganske rolig, men han er nå en gutt da så rolig er han vel ikke. Liker veldig godt rollelek og litt rolige aktiviteter. Er ikke den som løper rundt og skriker akkurat.
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Som å høre om min det. Også glad i rollelek og løper ikke rundt eller driver høylytt lek! *takk og lov sier nå jeg*. Tror ikke du bør bekymre deg. I vår bhg har de bare ytret positivt om det ihvertfall! Vår er tøff i idrettssammenheng, men er ganske rolig anlagt personlighetsmessig. (det var visst både jeg og pappaen som liten også). Vi har med gutten vår på mye idrett, da han elsker det.. Og der står han på, dribler og takler, stuper ut i vannet, står som en racer på ski osv. Så jeg fins ikke bekymret for hans ellers så rolige atferd. Tror ikke du bør tenke på det. Mange gutter som er like min i bhg hans. Veldig få som er helt bajaser der.. Klem
*synne* Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Helt som min gutt dette. Minstemann som blir 4 i august, så like gammel også da..=o) Veldig rolig avbalansert type, men kan si ifra om noen piller han på nesen. Heldigvis! Har vært litt småbekymret om han skal bare ta imot/stå i bakgrunnen men det gjør han ikke. Er minst av 4 søsken, så litt må han vel sloss litt han også..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå