Gå til innhold

hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha ferie 5 av de 6 ukene sambo skal ha permisjon. svigers mente vi måtte gjøre om dette slik at pappan har permisjon alene. men vi har ingen problemer med at pappan ikke tar i et tak, han og gutten har tid alene sammen nå også. er flink til å dra ut alene for at de skal få være alene. er overhodet ikke bekymret for at de ikke skal få et tett forhold. hva synes dere? hvordan gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også hjemme når far hadde permisjon. Mannen min er hjemme en del utenom de 5 ukene også så han har fått plenty med tid med barnet alene. Gjør det som passer best for dere og drit i hva folk sier dere "må" gjøre... Fikk også masse sånne beskjeder fra familie og venner, men vi var enige og gjorde som vi synes var best...og det ble så bra så :)

Skrevet

Det er det dere som bestemmer. Her ble det sånn at jeg overtok pappapermisjonen pga han ble syk og kunne ikke ta den selv, men han skulle ha hatt 6 uker om han ikke hadde blitt syk.

Skrevet

Gjør som de sjølv vil, e dekans liv og ingen andre sitt.. Tror også at mor og far har godt av å ha permisjon ilag=)

Ønsker dekan lykke til=)

Skrevet

Er det ikke bedre å heller ta ut ferien etterpå da slik at dere får mest mulig tid med ham før han evt skal i barnehage?

Skrevet

jo da, men han har ingen ferie i år, slik at vi tar sommerferien i hans permisjon.

Skrevet

Selv om dere ikke har problem med at pappaen melder seg ut, får han mer fritt spillerom når han er alene med barnet. Selv har jeg ikke angret et sekund på at pappaen tok en stor del av permisjonen sist.

Skrevet

Hvem melder seg ut?? Fordi mor er hjemme sammen med far i permisjonstiden hans så går det automatikk i at far skyves til side mtp barnet og stell? Vet ikke hvordan de andre damene over her er, men er glad jeg ikke har et sånt voldsomt kontrollbehov at far ikke får lov til å gjøre ting på sin måte selv om jeg er tilstede. Var dessuten deilig å ha litt "meg tid" mens han gikk hjemme, kunne trene, ta turer alene eller bare sitte og slappe av med en god bok mens far og snupp koste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...