Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 jeg har mye vondt i hodet?er snart 22 uker på vei
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Har du hatt det lenge? Så nei, da ringer du fastlegen i morgen hvis du er veldig engstelig. Kom det brått og har du andre symptomer? Ja.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Tror nok heller jeg ville ha ringt fastlegen, å få en litt rask time der. Legevakta er jo for litt mer "akutte" tilfeller!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 ja..enig...kom ikke kjempebrått..og er støtt og stadig plaget..men i dag gjør det så ekstra vondt..og paracet tar ikke smertene.. var bare ei venninne som selv ble langt inn på sykehus med skyhøyt blodtrykk som ble påvist da ho kom inn med hodepine... står den av til i morgen jeg :)HI
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Men: det verste er å gå å bekymre seg, så hvis du er i tvil, går det jo an å ta en telefon ned på legevakta og fortelle dem om bekymringen din! KAN jo være at de vil ha deg ned på en sjekk! Uansett, lykke til :-)!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Jeg hadde MYE vondt i huet når jeg var gravid, men hadde ikke høyt blodtrykk. Eneste som hjalp for meg var å ligge helt rolig i et mørkt kaldt rom.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 ja,,takk for svar..blitt litt bedre med paracet og litt massasje av jentungen..hihi..ho skal få ekstra ukepenger blir det ikke bedre i morgen så ringer jeg;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 skal du ha en gutt? jeg hadde vondt i hodet med guttene men aldri med jentene. venninner av meg har også kun hatt hodepine med guttene.. men jeg er ingen ekspert da, så ring lege i morgen du:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Ta det veldig med ro frem til du har sjekket det, for om du har svangerskapsforgiftning er det viktig at du ikke stresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå