Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye skal dere betale for fotograf?

og frisør?

Hvor mye må forlover betale hos frisør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke betale for noe av det!

Søsser hobbyfotograf og tar alle bilder.

Og en av mine gode venninner fikser hår på både meg og forlover.

Heldig sånn sett

Skrevet

Vi betaler 4700,- for fotograf. Da er han med under vielsen og tar bilder, og så skal vi ta bilder i kirka etterpå. Husker ikke helt hva det inkluderer ellers, men vet at det ikke er album e.l. Dette er ikke en kjede, så jeg vet ikke hvordan prisen er sånn sett.

Hos frisøren betaler jeg 2000,- , dette inkluderer ikke sminke.

Vet ikke hva forloveren skal betale, dette har jeg faktisk glemt å spørre om!

Jeg synes ikke at dette er veldig billig, men jeg skal gifte meg på et sted hvor utvalget av frisør, fotograf osv er veldig lite, så en må nesten bare ta det som er.

Skrevet

Vi står mellom to "fotografpakker" en til 5500 og en til 8500. Dette inkluderer CD med ca 150-200bilder, + album med 20 bilder. på den dyreste pakken er det inkludert et mer personlig album med noen montasjer. Frisør betaler jeg ca 1000kr timen for. For forlover tror jeg det ligger på ca 5-700kr timen.

Skrevet

to stk i familien tar bilder under vielsen,tar brudebilder og bilder på festen gratis.

søstra mi utdanner seg til frisør så jeg betaler ingenting for det heller.

og de to andre søstrene mine skal være forlovere så da betaler ikke de noe heller

Skrevet

Frisøren min tar ca 1500- 2000 for hår og sminke. Fotografering ca 3000kr så det er overkommelig

Skrevet

frisøren koster 2200 eller 2300 (husker ikkje helt, men en av dei) dette inkl. prøvetime og sminke..

vet ikkje hva forloveren koster der..

fotografen ca 5000.. inkl album..:)

syns ikkje dette er noe gale pris eg...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...