Hønemor ___ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg merker nå begynner det å bli slitsomt alt sammen ... Går på skole , jobber ved siden av og har en 3 åring som ikke vil legge seg .. Jeg har har 1 time til meg selv hver dag før jeg skal legge meg. Nesten lyst til å slutte skolen , men jeg kan jo ikke det heller. Har jo bare litt over 1 år igjen ! Noen med samme erfringer .. skole og jobb samtidig?
2søtesmåh Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Har ikke det. Tar litt kurs/ekstrafag i tillegg til jobb,,- men antar det ikke blir det sammen.. Bare tenk på hvor DEILIG det blir når du er feridg, og hvor stolt du kan være av deg selv som greier dette..Ikke fokuser på HVOR LITE søvn, LITE egentid osv du har,- tenk på hvor MYE du får igjen når det hele er over,- hvor liten del av livet ditt du faktisk bruker,- og hvor stor del av livet ditt det får innvirkning på ) Fokuser på det positive,- at det snart er påskeferie,- så kommer sommerferie (iallefall litt studiefri) og da nærmer jo studieslutt seg med stormskrit ) Dette greier du,- og da blir livet HERLIG::.....du vil føle at studiene ikke har kostet deg noenting,) Lykke til ) Ikk egi opp nå, det blir mange ganger verre og starte opp opp igjen etter evt pause..Du kommer til og angre deg..Etter et år så sitter du plutselig er og tenker; "om jeg ikke hadde tatt en pause hadde jeg faktisk vært FERIDG idag"...:Det er bittert det..)
Hønemor ___ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk for oppmuntring Hadde det ikke vært for at jeg MÅ jobbe ved siden av så hadde det vært så mye enklere... Å gå med dårlig samvittighet for at jeg ikke er sammen med minsten de helgene jeg jobber . men , men ... Det må jo bare gå... kjenner det litt ekstra nå ¨når 3-åringen min ikke sovner før ni omtrent... jeg får så liten tid til å gjøre lekser også. så jeg går litt på en reserve tank disse dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå