Gå til innhold

Kan alle som har hatt kikhulsoperasjon se hit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det for 2 uker siden. Har plutselig de siste 2 dagene hatt økende smerter i det såret som er under bikinilinjen. Det har også kommet en liten hevelse der, som er ganske hard. Vet ikke om dette er normalt, men jeg har jo like vondt nå som dagen etter operasjonen, og hele forrige uke var jeg så og si smertefri!

Det er vanskelig for meg å stå helt oppreist uten å krumme ryggen litt, fordi jeg kjenner at det strekker i magen, da gjør det veldig vondt. Det er frustrerende å måtte begynne på smertestillende igjen nå, etter en hel uke uten.....trodde det skulle bli bedre og bedre jeg.

Men er dette normalt? Jeg tenker jo at det kan være infeksjon, men såret er ikke så rødt heller, bare litt.

En annen ting jeg bekymrer meg for er stingene.....kirurgen fortalte meg nemlig rett før operasjonen at stingene ville være sånne som forsvant av seg selv. Da jeg ble skrevet ut av sykehuset fikk jeg derimot beskjed av sykepleieren at jeg ikke hadde fått slike sting, og at jeg måtte dra til fastlegen etter 10 dager å ta ut stingene. Da jeg kom til fastlegen fant de ingen sting, og det ble derfor gått ut ifra at kirurgen hadde brukt sting som går bort av seg selv likevel......vel hva skal man tro? Jeg frykter jo at kanskje det sitter sting i meg som skullevært tatt bort for mange dager siden!

Det kjennes som det strammer fryktelig rundt magen, skal det være slik etter to uker???

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du kan ha fått en infeksjon. Det er ikke alltid infeksjon i operasjonssår vises så godt utenpå.

Ta kontakt med fastlegen din i morgen, du.

Skrevet

Tjah. Etter den ene lap-en min hadde jeg fortsatt moderate smerter etter et par uker, og lett forhøyet temperatur (37,7 ellerno´), da sendte fastlegen meg rett tilbake til sykehuset for en sjekk. Så jeg ville kanskje tatt turen innom legen.

(Jeg endte med å bli innlagt igjen, men det kan du jo håpe på å slippe =P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...