Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Det står overalt at man absolutt ikke skal varme brystmelk i mikrobølgeovnen, men aldri hvorfor. Jeg er så nysgjerrig av meg på sånt, så er det noen som vet? Blir melka ødelagt og babyen syk?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Microen dreper alt av antistoffer og slikt som gjør mm bra. I tillegg er det aldri bra med for mye strålet mat.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Aha! Men da er det ikke skikkelig farlig da! Det trudde jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Brystmelk skal varmast gradvis opp. Koker den så kast den.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Microen varmer melken ugjevn og babyen kan brenne seg veldig.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke "farlig" om ikke ungen brenner seg på melken, men ungen får ikke i seg den næringen den trenger og heller ikke antistiffene som skulle vært i melken. Da kan du heller gi mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå