blond Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har ikke vært mindre interessert enn i år og kommer nok ikke til å kjøpe noe. Jeg skriver heller opp interessante titler og låner dem på biblioteket. Vi har det for fullt i bokhyllene allerede, helt umulig å presse inn flere bøker.
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg så et par jeg kunne tenkt meg, men det kokte bort i kålen i år gitt... Jaja, finnes andre boksalg å titte på heldigvis
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Nei har ikke gjort det.. Har ikke tid å lese nå for tiden så kommer liksom ikke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå