Gå til innhold

Alva

Mamma Mia ♂♂♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Alva

Så du hadde skrevet svar på et innlegg her inne. Lenge siden jeg har vært her inne nå, så kjekt å se at du er gravid igjen! Gratulerer! Testet positivt på fredag med nr. 3 :-) Det var veldig kjekt å se deg her inne igjen. Dette er 3. gang vi har vært her inne samtidig - føler på en måte at jeg "kjenner" deg etter å ha lest veldig mange hjelpsomme innlegg fra deg under de andre svangerskapene :-)

Har to gutter; en født okt 2004 og en i mars 2007. Den nye burde komme i begynnelsen av nov.

Ville bare si hei.

Ha en fin kveld :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gratulerer så masse til deg også! :-) Jeg har termin 12. august foreløpig, skal på UL om en uke.

Ja, det er alltid kjekt med "kjente" her inne, koselig å følgehverandre :-) Hvordan er formen din da? Jeg har vært i overraskende god form denne gangen, ikke noen kvalme nesten (fint å få oppleve det også!), men veldig trøtt og sliten da.

Skrevet

Hei!

Veldig spennende med UL! Kanskje det blir en jente på oss denne gangen? Har du noen "følelse"av hva det blir?

Formen er veldig bra så langt, men har allerede fått halsbrann. Det har skjedd hver gang. Veldig merkelig at det kommer så tidlig. Har ikke vært kvalm i de andre svangerskapene, så tror kanskje jeg slipper det denne gangen også. Merker jeg er litt trøtt for tiden, men sånn er det jo i begynnelsen- og så mye søvn blir det jo ikke med 2 aktive gutter i huset heller :-)

Skrevet

Jeg tror egentlig det blir gutt, blir veldig overrasket om det viser seg å være jente. Klarer bare ikke å se det for meg, føler jeg burde følt det på meg i så fall, det gjør jeg ikke. Svangerskapet har vært veldig ulikt de andre, men det er ikke nok til å overbevise meg om evt annet kjønn, hehe... Du da, noen magefølelse på deg om noe?

Nei, søvn er det så som så med, men har ikke så mye valg, får jeg ikke minst 8 timer hver natt er jeg ødelagt, så om jeg må legge meg i 9-tiden om kvelden så gjør jeg det. Kan ikke huske dette fra de andre, men synes det har kommet seg bitte litt siste uken nå da.

Skrevet

Jeg er så kort på vei at jeg ikke har merket noe forskjell på svangerskapene enda, men klarer ikke se for meg at jeg får en jente jeg heller...

Min bror har to gutter og min søster venter tvillinggutter, så det hadde jo vært stas med en liten jente nå ;-) Var sikker på at 1.mann var en jente - fikk helt sjokk da de sa det var en gutt :-) Med nr. 2 visste jeg liksom at det var en gutt.

Ikke lenge før du får vite det - veldig spennende er det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...