Dorthemor Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Jeg er 23 uker på vei og tror jeg har en del kynnere?? Er dette normalt? Problemet er at jeg ikke helt vet hvordan livmoren skal kjennes ut normalt. Jeg er slank og syntes liksom at magen kjennes så hard ut hele tiden. Når jeg kjenner på livmora er den veldig hard. Er dette normalt? Noen som har hatt masse kynnere så tidlig? Får så forskjellige svar fra jordmødrene. Noen sier det er normalt å ha 20 -30 kynnere daglig mens andre sier at 2-3 er normalt... HJEEELP! Noen med erfaring. :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg begynte med kynnere i uke 16..er førstegangs... Var på sykehuset pga dette og de sa så lenge det ikke er vondt er det bare sunt og ha de.... De oppleves forskjellig fra person til person...så begge deler er nok like normalt vil jeg tro:)
Dorthemor Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk for svar :-) Men når du kjenner på magen din - er den da stram og hard, eller er den myk? :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Den er hard...kjennes ut som jeg har en luftballong i magen:P
Dorthemor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Når du har kynnere eller til "vanlig"? Lurer på hvordan magen kjennes ut til vanlig? :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Når jeg har kynnere...men har de ganske ofte da
Dorthemor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Hvor langt på vei er du da? Har de sjekket livmorhalsen din noen gang? Hvor mange kynnere daglig da - ca??? Tusen takk for svar :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er i 19uke....ja,de har sjekket livmorhalsen min flere ganger og den er lang og fin:)Har de sjekket din? hmmm det varierer noen dager veldig mange og ofte andre dager få eller ingen....
Dorthemor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2009 Ja sjekket det på fredag... Var da 4 cm og ingen tegn til åpning. Sjekket det med innvendig UL. Hvor sjekket du din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå