Gå til innhold

Masse kynnere - tror jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg er 23 uker på vei og tror jeg har en del kynnere?? Er dette normalt? Problemet er at jeg ikke helt vet hvordan livmoren skal kjennes ut normalt. Jeg er slank og syntes liksom at magen kjennes så hard ut hele tiden. Når jeg kjenner på livmora er den veldig hard. Er dette normalt? Noen som har hatt masse kynnere så tidlig? Får så forskjellige svar fra jordmødrene. Noen sier det er normalt å ha 20 -30 kynnere daglig mens andre sier at 2-3 er normalt... HJEEELP! Noen med erfaring.

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med kynnere i uke 16..er førstegangs...

Var på sykehuset pga dette og de sa så lenge det ikke er vondt er det bare sunt og ha de....

 

De oppleves forskjellig fra person til person...så begge deler er nok like normalt vil jeg tro:)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Men når du kjenner på magen din - er den da stram og hard, eller er den myk? :-)

Skrevet

Den er hard...kjennes ut som jeg har en luftballong i magen:P

Skrevet

Når du har kynnere eller til "vanlig"? Lurer på hvordan magen kjennes ut til vanlig? :-)

Skrevet

Når jeg har kynnere...men har de ganske ofte da

Skrevet

Hvor langt på vei er du da? Har de sjekket livmorhalsen din noen gang? Hvor mange kynnere daglig da - ca??? Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Jeg er i 19uke....ja,de har sjekket livmorhalsen min flere ganger og den er lang og fin:)Har de sjekket din?

hmmm det varierer noen dager veldig mange og ofte andre dager få eller ingen....

Skrevet

Ja sjekket det på fredag... Var da 4 cm og ingen tegn til åpning. Sjekket det med innvendig UL. Hvor sjekket du din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...