Gå til innhold

hvem is liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt feil årstid men det gjør ikke noe.

sitter selv å spiser banansplitt is fra diplom. Den er farlig god.

:-)

hvem er deres favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine favoritter er Carmelita fra Mövenpick og Häagen-Dazs Strawberry med biter av ekte jordbær i.

Skrevet

pæreisen ...men den er jo ikke lengre :( savner den ja

Skrevet

Häagen-Dazs kaffeis er en god nr to

Skrevet

Dilla på vaniljestang her:p Men ellers liker jeg best saft-iser:) Nammis

Skrevet

er egentlig mest glad i saft iser, selv, men nå bvare må jeg ha den banansplitten.

er så dårlig utvalg på is her jeg bor. bare den tress og vanilje/sjokolade nå som det ikke er sommer. + banansplitt da.

gleder meg til det blir varmere jeg. :-)

Skrevet

Hvilken is ;) Jeg liker det meste, men god kuleis slår det meste, feks i Italia... mmmm. Häagen-Dazs kuleis er nammenam! Av norsk is er Sørlandis med vanilje med sjokoladebiter godt! Og den isen med bjørnebær og eggelikør :D

Her i Bergen MÅ man gå på Capello i Skostredet om sommeren og spise milkshake. De lager med ekte bær og ekte is, mmmm :) Så det blir min last i sommer i stedet for utepils ;)

Skrevet

Ikke så glad i is egentlig jeg da.

Men om jeg skal ha is, så blir det noe friskt. Helst en saftis. Pæreis er godt ja, eller en god sorbet kan jeg klare om de ikke er for søte.

Skrevet

Liker all is for tiden jeg, må ha en is om dagen:) Men ellers er jo kjempe YES den beste syntes jeg da:)

Skrevet

Som sistgang jeg var gravid så har jeg dilla på lollipop denne gangen også....hehe...så det blir nok en om dagen her ja...:o)

Skrevet

Vaniljestang, uten tvil!

Men kjenner at jeg savner den gode, gamle pæreisen. Skulle gitt mye for å hatt etpar pakker av den i fryseren nå!

Skrevet

Jeg er helt vanvittig hekta på snickers is i denne graviditeten... Den er temmelig søt og mektig da, så jeg prøver å begrense forbruket, men ville nok helst hatt en om dagen jeg og!

Skrevet

Hehehehe moro dere snakker om is, jeg drømte inatt om daim is og våknet med lyst på denne. Må snart i butikken å kjøpe merker jeg. Ellers til vanlig er jordbær is min favoritt, men vanlijeis med sjokobiter er heller ikke dum....

Nå må jeg kjøpe daim isen merker jeg, får jo vann i munnen av å snakke om is....hihihihi :o)

Skrevet

Ben & Jerrys strawberry cheese cake;) hehe Fås bare på 7-eleven her i byen.. Ellers er jeg altetende når det gjelder is.. Is er bare nyyydelig for tia;)

Skrevet

tress is med sjokoladesaus :D

Skrevet

Ben & Jerry's er gode!! Men dyre.. :(

Ellers går det mye i pistasje... Mmmm,, :)

Skrevet

Dream yoghurt is med sjokolade/karamell og nøtter...mmmmm!

Skrevet

Hvor finner dere vaniljestang?? Det er en gammel favoritt jeg ikke har sett på mange år! Den som har litt sånn seigt belegg ved pinnen, sant? Den er herlig!

Skrevet

ååå,is er knallgodt og akkurat på det er jeg nesten altspisende:)

Men favoritter har jeg jo da...

Møvenpick med valnøtt

Pistasj is

Diplon jordbær (de ovale boksene)

Og ellers veldig glad i softis med kakao på..

NAM!!! :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...