♥ anonym♥ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 litt feil årstid men det gjør ikke noe. sitter selv å spiser banansplitt is fra diplom. Den er farlig god. :-) hvem er deres favoritt?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Mine favoritter er Carmelita fra Mövenpick og Häagen-Dazs Strawberry med biter av ekte jordbær i.
pia*fødeklar* Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 pæreisen ...men den er jo ikke lengre savner den ja
Stine? Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Dilla på vaniljestang her:p Men ellers liker jeg best saft-iser:) Nammis
♥ anonym♥ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2009 er egentlig mest glad i saft iser, selv, men nå bvare må jeg ha den banansplitten. er så dårlig utvalg på is her jeg bor. bare den tress og vanilje/sjokolade nå som det ikke er sommer. + banansplitt da. gleder meg til det blir varmere jeg. :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Hvilken is Jeg liker det meste, men god kuleis slår det meste, feks i Italia... mmmm. Häagen-Dazs kuleis er nammenam! Av norsk is er Sørlandis med vanilje med sjokoladebiter godt! Og den isen med bjørnebær og eggelikør Her i Bergen MÅ man gå på Capello i Skostredet om sommeren og spise milkshake. De lager med ekte bær og ekte is, mmmm Så det blir min last i sommer i stedet for utepils
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Ikke så glad i is egentlig jeg da. Men om jeg skal ha is, så blir det noe friskt. Helst en saftis. Pæreis er godt ja, eller en god sorbet kan jeg klare om de ikke er for søte.
Mommy♥Leon09 Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Liker all is for tiden jeg, må ha en is om dagen:) Men ellers er jo kjempe YES den beste syntes jeg da:)
Lillemy-77 Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Som sistgang jeg var gravid så har jeg dilla på lollipop denne gangen også....hehe...så det blir nok en om dagen her ja...)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Vaniljestang, uten tvil! Men kjenner at jeg savner den gode, gamle pæreisen. Skulle gitt mye for å hatt etpar pakker av den i fryseren nå!
togoegutter Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er helt vanvittig hekta på snickers is i denne graviditeten... Den er temmelig søt og mektig da, så jeg prøver å begrense forbruket, men ville nok helst hatt en om dagen jeg og!
Pitty Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 Hehehehe moro dere snakker om is, jeg drømte inatt om daim is og våknet med lyst på denne. Må snart i butikken å kjøpe merker jeg. Ellers til vanlig er jordbær is min favoritt, men vanlijeis med sjokobiter er heller ikke dum.... Nå må jeg kjøpe daim isen merker jeg, får jo vann i munnen av å snakke om is....hihihihi )
Ooops I did it AGAIN Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Ben & Jerrys strawberry cheese cake;) hehe Fås bare på 7-eleven her i byen.. Ellers er jeg altetende når det gjelder is.. Is er bare nyyydelig for tia;)
Svale <3 Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Ben & Jerry's er gode!! Men dyre.. Ellers går det mye i pistasje... Mmmm,,
snellapella Skrevet 4. mars 2009 #18 Skrevet 4. mars 2009 Dream yoghurt is med sjokolade/karamell og nøtter...mmmmm!
Liv-mora Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 Hvor finner dere vaniljestang?? Det er en gammel favoritt jeg ikke har sett på mange år! Den som har litt sånn seigt belegg ved pinnen, sant? Den er herlig!
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #22 Skrevet 4. mars 2009 ååå,is er knallgodt og akkurat på det er jeg nesten altspisende:) Men favoritter har jeg jo da... Møvenpick med valnøtt Pistasj is Diplon jordbær (de ovale boksene) Og ellers veldig glad i softis med kakao på.. NAM!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå