Gå til innhold

Jeg sitter her fortvilet og gråter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min historie kort:

Vært prøvere siden høsten 07. Har hatt ustabile menstider, men hatt mens og el hver mnd.

Samboern min fikk resultat "på grensen" på sædprøva.

Gikk min første og siste enkle pergokur sist mnd. Trengte visst ikke mer. Håpet jeg ble gravid nå i pausemnd, hørt og lest om mange som har blitt det. Full rulle med sparing, hostesaft og alt. Men enda så skjer det ikke noe. Fikk skyggstreker på billigtest i helga. Og blendahvite test i dag :( Har IKM denne uken.

Er så lei meg for at vi ikke får det til. Og i løpet av vår prøvetid har det kommet 13 babyer til verden i familiene våre, og venner.

Broren veneter første barn på torsdag. Og jeg vet ikke om jeg orker å være med på sykehuste en gang. De klarte det på første forsøk, og har vært sammen mye kortere tid enn oss, så det sluter i hjertet :(

Vet jeg virker som en drittsekk, og ego osv. Men etter alt jeg har holdt fasaden, holdt meg sterk, smilt og gleda og håpa.

Føler alt er slutt :( Jeg føler jeg har kollapset inni meg nå :,(

Klarer ikke å finne et eneste trøst :(

Kunne vært de ømme puppa, men det er nok pga mensen av de negative testene :(

*hulk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Det er urettferdig at det skal være så forskjell på oss. Men du kan jo fortsatt være gravid, da? Det er flere dager igjen i denne uka. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Kjære deg.. Uff jeg kjenner så veldig på smertene dine.. Du skal vite at det er heeelt normalt, og du er inge drittsekk!!!!! Jeg håper indelig at det klaffer for dere snart!! Og hvem vet, kanskje det har klaffet for dere nå... Du har jo vert i kontakt med gyn? siden mannen din har testet seg.. Kan dere ikke vurdere og be om ivf? Håper alt ordner seg, og vit at mange her inne vet hva du går igjenom, og at det er helt normalt! Det blir deres tur!

stor klem

Skrevet

Sender deg en trøste klem.

Synes det du føler er helt rett å føle, fikk meg selv en knekk i går. Fikk vite at min svigerbror skulle ha nr 3. Minste mann der er 10 måneder. Ble så utrolig lei meg, så jeg føler med deg.

Skrevet

Hei, jeg skjønner deg så godt!!!! I en alder av 33 år har alle venninnene mine rukket å få 2 barn, og nr 3 er på vei nå:( Jeg selv slet med å bli gravid med datteren min i 6 år. Vi prøver på nr to nå og har bare kommet i 5pp, men venninene mine ble gravide med en gang. Og ja, det føles rett og slett blodig urettferdig ut. Jeg mener at man er vel ikke fæl av den grunn, for dette er en helt naturlig reaksjon!! Det er jo en stor sorg vi bærer på når planleggingen ikke går som man hadde tenkt.

Jeg sender deg en stor trøste klem, og så får vi hår at de ømme puppene faktiskt er et tegn på graviditet:))

Skrevet

sjønner kosn du har d...... vi har også holdt på siden 2007(sommeren). alle i rundt oss spør om vi ikke skal ha baby snart. d e så vondt å høre. til svigers har e faktisk måtte sagt fra at dem ikke må mase så gale på ta...... hos oss e d e som e problemet, har ikke el av me sjøl. så e går på dobbel pergo kvar måned og ovitrelle for å slippe egget. endeli har e hatt el for første gang, men d klaffa ikke...... håper d klaffer for oss begge snart. det som ikke e så enkelt e å ikke tenke for mye på d.

Skrevet

kjære oneLone! Jeg er i samme båt, alle rundt meg får, ikke bare nr 1, men mange får faktisk nr 3 også! Jeg forstår deg så godt og jeg sende deg mange varne tanker og noen tonn med babystøv. Prøv å ikke fokusere så mye på andre ogtenk på deg på deg selv... Pleier å fungere for meg da :)

Og du er ikke ego eller drittsekk på noen som helst måte, slutte å skrive sånt! Det blir deres tur en veldig vakker solskinnsdag :)

Kunne du sendt meg en PM med resultatene hans?? tror jeg kan oppmuntre deg litt for min manns var triste...

Klem til deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...