Gå til innhold

Forslag til serie(r) å laste ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo trenger noe nytt å se på. Har lasta ned alle Fringe-episodene som har gått på tv og sett alle sesongene av NCIS. Heroes var bra første sesongen så tapte det seg, Lost har vi ikke lyst å se. Noen som har forslag? Gjerne med stikkord om hva serien handler om etc. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Prison break - Om en bror som gjør seg kriminell for å komme i fengsel og få med seg ut sin uskyldig dømte bror. Sesong 1 er best, da.

Weeds - om en alenemor som begynner å selge cannabis for å spe på inntekten. Morsom og til tider ganske dramatisk serie.

Sopranos - mafiaserie. Morsom og spennende.

Scrubs er jo en kjempebra komiserie da=)

My name is earl er helt fantastisk. Om en fyr som vinner på skrapelodd, men mister loddet og blir utsatt for en ulykke. Gjør en god handling mot noen han har vært stygg med før, og får loddet tilbake. Tar det som et tegn på at han må "gjøre opp" med alle han har vært stygg med tidligere, og skriver en laaang liste. Hver episode handler om en person han gjør opp med, samtidig som det også handler om broren hans, den gale white trash-ekskona osv.

Six feet under har jeg ikke sett enda, men den virker også ganske bra. Samme med bones.

Skrevet

Anbefaler six feet under!

Skrevet

grey's anatomy

frustrerte fruer

the wire

twin peaks

e.r.

csi

og kan anbefale lost - totalt hekta:)

Skrevet

Dexter - seriemorder som er i politiet. utrulig bra serie. men kun 2 sesonger hittil

NYPD - politiserie

Stingers - politiserie

The shield - politiserie

hehe, er for det meste sånne serier eg får med meg.

Six feet under er også bra.

Skrevet

Er hekta på unge mødre!

Greys anatomi

frustrerte fruer

Skrevet

Vi laster ned:

Medium- om synske Allison Dubois og hennes jobb for DA office.

The Unit- kjempebra serie om en hemmelig spesialstyrke i USA, og om deres familier. Denne fenger virkelig, både for meg og mannen.

Criminal Minds

NCIS- laster ned nye episoder hver uke

Heroes laster vi fortsatt ned, og liker den godt enda

Lost

The Mentalist

Greys...

Desperate...

Private Practice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...