La vita è bella <3 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg og sambo trenger noe nytt å se på. Har lasta ned alle Fringe-episodene som har gått på tv og sett alle sesongene av NCIS. Heroes var bra første sesongen så tapte det seg, Lost har vi ikke lyst å se. Noen som har forslag? Gjerne med stikkord om hva serien handler om etc.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Prison break - Om en bror som gjør seg kriminell for å komme i fengsel og få med seg ut sin uskyldig dømte bror. Sesong 1 er best, da. Weeds - om en alenemor som begynner å selge cannabis for å spe på inntekten. Morsom og til tider ganske dramatisk serie. Sopranos - mafiaserie. Morsom og spennende. Scrubs er jo en kjempebra komiserie da=) My name is earl er helt fantastisk. Om en fyr som vinner på skrapelodd, men mister loddet og blir utsatt for en ulykke. Gjør en god handling mot noen han har vært stygg med før, og får loddet tilbake. Tar det som et tegn på at han må "gjøre opp" med alle han har vært stygg med tidligere, og skriver en laaang liste. Hver episode handler om en person han gjør opp med, samtidig som det også handler om broren hans, den gale white trash-ekskona osv. Six feet under har jeg ikke sett enda, men den virker også ganske bra. Samme med bones.
*søtesmå* Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 grey's anatomy frustrerte fruer the wire twin peaks e.r. csi og kan anbefale lost - totalt hekta:)
gærne ko Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Dexter - seriemorder som er i politiet. utrulig bra serie. men kun 2 sesonger hittil NYPD - politiserie Stingers - politiserie The shield - politiserie hehe, er for det meste sånne serier eg får med meg. Six feet under er også bra.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Er hekta på unge mødre! Greys anatomi frustrerte fruer
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Vi laster ned: Medium- om synske Allison Dubois og hennes jobb for DA office. The Unit- kjempebra serie om en hemmelig spesialstyrke i USA, og om deres familier. Denne fenger virkelig, både for meg og mannen. Criminal Minds NCIS- laster ned nye episoder hver uke Heroes laster vi fortsatt ned, og liker den godt enda Lost The Mentalist Greys... Desperate... Private Practice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå