Gå til innhold

Minerva -et pent jentenavn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre deres meninger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, det høres ut som noe man får kjøpt på apoteket.

 

Skrevet

Saltvanns nesespray.

Skrevet

da kan sikkert tvillingsøstra hete Bederva

Skrevet

harry potter navn. og ja, ikke pent til noe annet enn akkurat DET formålet...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det er så tydelig at de fleste normenn er livredde for "nye" utradisjonelle navn. Syntes det var fint jeg:)

Skrevet

Minner meg om hormonspiralen min, Mirena.

Skrevet

Søtt:) Minerva er det romerske navnet på visdomsgudinnen Athene:)

 

Skrevet

Må du gi deg, bare fordi man er negativ til et eneste navn her som er høyst merkelig, så er jeg likevel åpen for det meste av nye trender og "innfall".

Spiller ingen rolle om det er en romersk gud eller ei, jeg fikk også litt "apoteket" følelse.

Skrevet

Forferdelig.

 

Det er vel også avisen til Den Konservative Studenterforening eller noe slikt. Det jeg forbinder det med.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg forteller bare det jeg oppfatter. Ikke bare på grunnlag av dette innlegget, men mange andre.

 

Gi deg kan du gjøre selv teiting. Dessuten er flettene dine stygge og sist men ikke minst, pappaen min er sterkere enn din!

Skrevet

Nei ,minner meg om Nirvana .Sorry

Skrevet

Hæ? Er det virkelig et navn??? hahaha

Skrevet

Nei. Absolutt ikke pent. Samboern lo da han hørte navnet.

Skrevet

Ja

Men kanskje litt mye assosiert til Minerva McSnurp

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hehehe...du assa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...