pia81 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 jeg har i dag begynt å få prikking i føttene, som om de har sovnet og holder på å våkne igjen...hvis dere forstår?! dette har blitt bare verre og verre utover dagen. jeg prøver å ligge med beina høyt, men det hjelper ikke noe særlig! noen som vet hva dette kan være og hva jeg skal gjøre med det???
Svale <3 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Høres ut som om det er noen nerver e.l i klem. Har lest at det er ganske vanlig.
Svale <3 Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Det kan skje hvis man er litt hoven/mye vann i kroppen..
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 det kan komme av vann i kroppen, men også veldig spent setemusklatur pga musklene prøver kompansere for løst bekken. Jeg har ingen ødemer, og det var spent musklatur som gjorde at jeg fikk prikking. En fysioterapaut/manuellterapaut ordnet ddet for meg ved å sette albuen inn på 3 punkter i hver rompeball :-) Hun holdt trykket i ca 2,5 min i hvert punkt. Da forsvant de plagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå