mammatilleander ogPatrick Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 hei hei uglemamma åssen er det med formen din???? er alt fint med deg???? moro å høre åssen det går veit du;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hei,vennen Her går det brillebra Ingen antydning til spotting engang og spesialist-time incoming 19. mars... Jeg er ikke så trøtt,sikkert fordi jeg bare jobber to dager i uken...Men blir kvalm hvis jeg ikke spiser ca hver 3. time. Du da? Hvordan går det?
mammatilleander ogPatrick Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 hei hei:) så godt å høre det går bra med deg:) det skal gå den gangen her:) jeg tror det går fint, ingen tegn på noe annet hvertfall, (men var vel egentlig ikke det sist heller:s) fremdeles redd for at UL skal vise noe annet, selv om jeg egentlig har god følelse denne gangen, brystene tror jeg er ømmere enn sist, og areolene er hvertfall myyye større, fader mæ over halve puppen, he he.. jeg blir fort kvalm, men orker ikke spise så mye for blir kvalm av det og, og veeeldig trøtt, sover og sover og får ikke nok søvn, men jeg er glad for alle symptomer jeg har, føler liksom til mer symptomer jeg har til "mer gravid" er jeg om du skjønner... har ikke fått UL time enda, fryktelig spent på den, men tror ikke jeg får før uke 8 siden det var da den forrige hadde sluttet å vokse... var hos jordmor på mandag og hun var veldig fornøyd med at jeg hadde flere symptomer nå enn forrige uke, så hun mente dette skulle gå veien, så da får vi håpe hun har rett..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Klart hun har rett Og jeg tror det er noe sant i følelsen med at jo flere symptomer jo mer gravid er en.Greit, jeg hadde ingen symptomer bortsett fra trøtthet og spising av hauger med mais da jeg var gravid med tøtto min, men nå når jeg nevner symptomene til lege og jordmor,blir de hoppende glad... "Doctor, jeg er så kvalm når jeg ikke har spist på en stund":.. "Flott! Glimrende! Fortsett sånn!" Ikke et lite "stakkars" engang ;P Jeg merker det veldig godt om morgenen nå... Står opp og begynner straks å kle på Isa for å få henne og gubben avgårde...Og når jeg kommer så langt som til bukse-påkledning,lurer jeg på om jeg kommer til å kaste opp snart. Takk gudene for Havreflarn! En eller to hver morgen hjelper så veldig. Så får de heller være full i sukker. 7 fullgåtte uker i dag! :D Jippi!Baaare 33 to go. Men,det går jo framover. Småen min var 10 dager over termin... Hvis denne gjør det samme, så skal jeg være tøffeste sprekkferdigeste høygraverte zombien på halloween...Tror jeg ;P
mammatilleander ogPatrick Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 hei igjen: småen min var 15 dager på overtid, så vi er begge overtidsdamer, artigt;) hvor er du fra??? jeg bor på fitjar lite koselig sted:) ble halt med hit av gubben han er herfra;) he he he angrer ikke:) de gangene jeg er kvalm tenker jeg egentlig mest yessss.. men jeg var kvalm helt til to dager etter utskrapning med den jeg mistet, men er i hvertfall ikke noe SA i nærheten, da mister man vel symptomene fort.. i morgen skal jeg på 1 svangerskapskontroll hos legen.... så blir spennende å se hva han sier om livmoren min.. jeg tenker sånn for hver uke, yess en uke til og mer symptomer;) leander er hjemme med feber i dag, men er egentlig ganske pigg.. må ærlig innrømme at jeg blir litt sliten i løpet av dagen når han er hjemme, jeg er jo sååå syyyykt trøtt.. takket være den biler filmen og liten portabel dvd spiller, så fikk jeg meg en blund i stad:) han satt i senga vår å så film mens jeg duppet av litt:) det var deilig og han var veldig snill:) høres bra ut med sprekkferdig zombi, ha ha ha heldigvis går dagene ganske så fort, ikke så lenge siden vi fikk positive tester:) har du noe problemer med bekkenløsning??? bekkenløsningen min er i gang for fult, så jeg må få meg en rekvisisjon til fysio før det er for sent, men nok en gang yess ett symptom til;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Fitjar ja... Jeg er i Bergen, så ikke så langt unna nei Gubben kidnappet deg fra hvor da? Masse bra folk på Fitjar da! Jeg tror kanskje jeg ikke er så trøtt lenger. Det kan være fordi jeg får mye hvile for tiden. 2 dager jobb er jo ikke så mye i uken akkurat. Vi har besøk fra Skottland en hel uke nå. Fra en herremann vi aldri før har truffet,men vært med hver dag i tre år online .) Veldig spesielt. Han er akkurat slik som han er online (merkelig nok,haha), vi spilte World of Warcraft sammen i tre år. Kos å treffe ham nå¨. Jeg tror Isa har sitt første crush,hun er helt tussete etter ham og dummer seg masse hihi Jeg slet noe vanvittig med bekkenløsning forrige gang.... Hadde krykker de siste 2 månedene, skli-laken, bekkenbelte, pute mellom bena om natten etc... Heeelt grusomt. Krykker noen uker etter fødselen også...Men det begynte ganske sent hos meg den gang. Jeg håper inderlig at det begynner relativt sent denne gangen og om det kommer. Og det pleier jo ikke bli bedre med hvert svangerskap... Husker det føltest ut som om noen hadde sparket meg i skrittet med klogger... Jeg kjenner ingenting ennå.... Krysser fingrene... Vel,bortsett fra vond korsrygg...Men så lenge jeg slipper klogge-greien så God bedring til deg,håper du klarer å holde den i sjakk!
mammatilleander ogPatrick Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 mange bra folk her ja;) han kidnappa meg fra porsgrunn gikk på skole der, men er egentlig fra rjukan... moro med besøk da:) de er noen merkelige knoller dissa småttisene og;) med leander fikk jeg bekkenløsning i uke 14, sykemeldt fra uke 22, med den jeg mistet kom bekkenløsningen i uke 6, og nå begynte det forfullt i går på jobb.. så får vi se åssen det går denne gangen:) tar det med ro, lært etterhvert å ta hensyn til bekkenet heldigvis... gleder meg bare til å se om alt er bra med knøttet:) håper og tror på det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå