Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører til 1.tri, og er 7 uker i dag. Er kjempekvalm og trøtt. Alt er et ork, blir skikkelig deppa av å være så dårlig...

Blir det bedre over i 2 tri? Noen som var skikkelig dårlig i 1 tri, men som ble mye bedre i 2.tri? Noen tips?

Sukk fra 1 tri som gleder seg skikkelig til 2 tri:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var vanvittig kvalm, både morgen, dagen og kvelden...Jeg er fortsatt meget kvalm om morgenen men jeg er mye bedre enn det jeg var...Kan ikke sammenlignes;)Men nå har plager som hodepine osv kommet...Er det ikke det ene, så er det det andre..Jeg er 15+1:)

Skrevet

Hi hi ja vi vet vi er heldige og nyter hver eneste dag (iallefall jeg).

Lå og kastet opp hele døgnet helt til uke 11, det eneste jeg kunne gjøre i løpet av dagen hvor jeg nesten ikke kastet opp var å gå turer. De ble med andre ord mange og lange he he.

I uke 11 så vat det bare plutselig borte. Nå har jeg ingen symptomer, utenom en liten kul og dagene er helt fantastisk deilige og nytes til det fulle. SÅ ja det er absolutt håp (og jeg har to inni her og da forverres gjerne svangerskapsplagene)

Lykke til og vit at det blir bedre!

Skrevet

Jeg har faktisk ikke vært kvalm denne gangen (kryss i taket, første gang for meg!), men veldig mye trøtt, og dette har ikke gitt seg helt nei, er i uke 18 nå.

Med de tre andre barna var jeg kvalm og da gav deg seg mot slutten av 1.trimester/litt ut i 2.trimester.

Skrevet

Jippi! Takk for svar. Skal klare å holde ut noen uker til, men 8 mnd vet jeg ikke...Men det må jo bli bedre enn dette!!!

Lykke ti dere også!

Skrevet

Om ikke plagene gir seg, så kommer det mye moro i 2 tri som gjør det verd å holde ut...

Spark, kul på magen, UL, bilder, første innkjøp av bittesmått barnetøy, starte å planlegge fødsel, ja i det hele tatt...

Tiden går fort nå, så om ikke så lenge så dukker du opp her. Lykke til videre :o)

Skrevet

HUff ikke moro denne kvalmeperioden, jeg slet selv fra jeg fant ut om graviditeten helt til uke 16 ca, men nå er jeg i uke 18 og ting har bedret seg drastisk :o)

Jeg trenger fortsatt mye søvn og blir fortere sliten enn til vanlig, men jeg slipper kvalme og oppkast så nå klager jeg ikke veldig, litt bare hehehe.

Bare hold ut, vet dette er pyton periode, men det går faktisk over tro det eller ei.

Lykke til, ta det rolig, spis litt og ofte. Kjeks og ristet brød klarte jeg å spise til tider, og drikk masse vann. SOv masse, det hjalp alltid meg.

Lykke til maizi, det blir bedre bare vent :o)

Skrevet

Ja, hold deg fast maizi, 2. trimester er et helt annet land å være i. Jeg er 16+3 og har de siste par ukene hatt bøtter og spann av energi og føler meg i toppform. Det går over!

Skrevet

1. tri var tøft ja. Med sykehusinnleggelse pga. svimmelhet og utmattethet....Var også uggen men ikke veldig plaget. Sov rundt så og si. MEN NÅ....smiler vedren til meg og babyen igjen:D Er i min 20 uke nå og føler meg piggere enn på lenge. Sånn har det vel vært i 1-2 uker nå. En herlig følelse etter å ha vært langt nede i kjelleren rent fysisk i starten. Man får plutselig en herlig energi boost....

Skrevet

Ja føler meg allerede bedre, er 14+0... Men er fortsatt ikkje heit bra, litt små uggen til tider og vondt i hode, men dette overlever eg... fortsatt veldig matlei og da e ganske kjedelig... Men har mykje meir energi heldigvis sjøl om da e langt igjen til normalen... Men ser fram til tida g har i møte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...