Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Ja/nei? Noen som har gjort det nå? Gunstig å gjøre det nå? Har lån på 1,1 (pluss 200 000 i studielån), og er alene, så har litt stram økonomi. Gode råd noen?
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg personlig ville ventet litt til fordi de fortsatt spår videre rentenedgang. Når du hører noen begynner å mumle om renteoppgang igjen derimot ville jeg evt vurdert å binde renten. Jeg er ikke ekspert på dette i det hele tatt, men har normalt en god magefølelse på dette av en eller annen grunn, og jeg tror i hvertfall ikke renten vil stige igjen sånn helt med det første. Neppe før over nyttår igjen. Tror den vil synke med enda 0,5-1% tilsammen (minst), men det er jo bare synsing da fra min side.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Vis du har litt stram økonomi og ikke tåler en høy renteoppgang tror jeg at jeg ville bundet den nå.. Kan hende det går litt ned, men uansett blir ikke det så mye, og den vil jo ganske garantert gå endel opp de nærmeste årene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå