*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Og den var normal, jippi!!!! Måtte bare dele gleden med dere. I morgen skal jeg til gyn for å finne ut hva vi gjør videre:)
blirjegsnartmamma Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 så bra snuppa!!!! Da er dere skikkelig igang Mannen min skal levere prøve imorgen.. Han gruer seg skikkelig.. Han syns det er innmari flaut.. Lykke til
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hurra, så flott Håper spiren snart sitter hos dere!! Mannen min skal levere prøve i neste uke, og han gruer seg også skikkelig... Vi har løst det med å legge oss inn på hotell kvelden før, og så skal jeg "hjelpe " han med dette. Da blir det jo mer lystbetont Dreamer: Fikk du brev i posten angående svaret på prøven? Stod det kun at: Prøven er normal? Jeg håper at vi får samme svaret som dere! Lykke til!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Tuusen takk jenter!! Sambo syntes også at det var skikkelig flaut, men når han først hadde gjort det virket det ikke som han syntes det var så ille allikevel. Og nå er han jo bare stolt;) Så det kommer nok til å gå kjempebra for dere og! Masse lykke til blirjegsnartmamma.blogspot.com! Håper det går bra når han skal levere, og at prøven er bra! Håper du kommer med oppdateringer:) Ønskerbarn2010-ketolyse Masse lykke til i neste uke, det går nok kjempebra. Spesielt når dere har funnet en så smart løsning på det;) Vi fikk brev i posten ja. Og der sto alle resultatene på mengde osv, også var det et felt der gyn hadde skrevet "normal". Krysser alt jeg har for at dere får samme svar som oss:)
blirjegsnartmamma Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hei dreamer! Da har mannen vært og levert - og fått svar.. Det var bare på legekontoret, så de testet ikke etter noe dessverre, de bare sjekket om de var i live. Og de var de!! De svømte alle i samme retning Mannen min fikk også se på, han syns det var kjempegøy Selvom han i forkant sa at han aldri gjør det igjen! Men, siden de ikke tester etter noe annet, så spørs det om jeg kanskje skal dra til timen jeg har fått på Ahus, så vi kan få en henvisning til en skikkelig sjekk.. Men så langt - alt vel
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Hei snuppa:) Så utrooolig godt å høre at det gikk så bra, og at svømmerne levde og svømte!! Da er nok alt bra med han og. Er nok lurt å å dra til timen på Ahus for sikkerhetsskyld. Nå som han har gjort det en gang, så er det ikke sikkert han synes det er så ille å gjøre det igjen:) Når har du fått time der da? Har du nevnt det for samboern din? Jeg krysser alt jeg har for at du blir gravid snart, hadde vært utrolig gøy om vi komme terminforum:)
blirjegsnartmamma Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Å det hadde vært gøy Har fått time der 25 mars.. ca 1 uke etter timen hos gyn.. han ringte meg etter at han hadde levert, og da var han super happy! Og da virket det ikke som noe problem å få det grundigere sjekket på Ahus.. Så vi får se.. Har ikke lyst å ha med meg hele journalen min til Ahus, kanskje jeg kan få utskrift bare av de timene som er relevante? De siste timene hos gyn etter at vi begynte utredning? Ahus er jo også gratis, iforhold til gyn som jeg må betale.. Men mannen fikk sjekken gratis da
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2009 Det er jo ikke så lenge til, det blir spennende å høre hva de sier:) Hehe, så koselig at han var så fornøyd etter han hadde levert. Utrolig hvor mye svømmerne har å si for manndommen deres;P Da kommer han nok helt sikkert til å si at det er greit å sjekke det nærmere på Ahus. Tror nok ikke du trenger å ha med deg hele journalen din, må da holde i massevis med det som er relevant for prøvingen:) Veldig greit å få det gratis ja. Jeg går hos privat gyn, og det er kjempedyrt! Så heldige dere er som fikk mannen sin sjekk gratis! Vi måtte betale 250 kr for det selv om det var på ullevål:(
blirjegsnartmamma Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 ja, var kjempegreit! Og legekontoret her pleier å sende regning på 30,- liksom Jeg betaler bare 300,- pr gang hos gyn, men det er jo nok det.. Når jeg har måtte kjøpe medisiner for 200,- hver gang også.. Så det blir spennende fremover!! har fremdeles vonde brystvorter, og litt halsbrann fra tid til annen iløpet av dagen... Har ikke lagt på meg et gram - men er så oppblåst at jeg måtte finne frem buksa som jeg brukte for 10kg siden...... Og den sitter akkurat!! Jeg tør ikke tenke på hva som hadde vært reaksjonen hans hvis det ikke var liv... Eller min for den saks skyld.. Det hadde vært trist.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2009 Så heldige er som får det så billig der! *Sukk* ja det blir mye penger! Så utroolig spennende!! Når tok du test sist? Høres jo skikkelig ut som du er gravid! Krysser fingrene for deg, kanskje du slipper Ahus;) Uff, jeg var sååå redd for at det ikke skulle være liv. Vet ikke hva jeg hadde gjort da! Heldigvis slipper vi å tenke på det noe mer:)
blirjegsnartmamma Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 testet igår faktisk.. var såå nervøs når jeg ventet - men den var negativ. Kan jo tenkes jeg testet for tidlig, men det gjorde meg bare mer bestemt på å vente på gyn. Og nå har jeg ikke flere tester hjemme heller
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Hei Dreamer! Må si at det er lenge siden jeg har vært så spent når jeg åpnet et innlegg her inne! Så flott at resultatet var bra! Hva skjer videre med dere? Har dere begynt å tenke på prøverør eller, dere har nå prøvd lenge nå..?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2009 Hei:) Sååå koselig!! Ja jeg er veldig lettet for at resultatet var bra. I dag har jeg vært hos gyn og snakket om hva vi skal gjøre videre. Nå skal jeg gå på dobbel pergo framover + progesteronkrem fra dag 15-25. Hun anbefalte meg også å ta akupunktur, så jeg skal bestille meg time i neste uke. Hvis det ikke har skjedd noe til juni, så skal jeg til henne igjen. Da skal jeg henvises for å ta røngten av egglederne. Og da kan det jo hende at det blir søkt om prøverør etter det. Men håper at dobbel pergo+progesteron gjør susen;) Hvordan går det med deg da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2009 blirjegsnartmamma.blogspot.com: Så synd at testen i går var negativ! Men det kan jo hende at du er en av dem som produserer hcg sent. Du er kjempeflink hvis du klarer å vente helt til du skal til gyn! Håper dere får se en liten spire på skjermen da:) Det blir en spennende tid framover!
blirjegsnartmamma Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 ja det blir kjempespennende! Om jeg nå ikke er gravid, så kommer vi et skritt videre, og jeg får prøvd nye Ahus I helgene fremover skal vi være sammen med gode venner, det ene paret har en nyfødt liten gutt, og det andre har en gutt som er ca 1,5 år.. Sistnevnte ser vi veldig sjelden, så vli gleder oss Da får vi litt annet å tenke på - tro det eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå