Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 På søndag fikk jeg vite at mannen min hadde prøvd seg på ei jente. Tatt på henne, kyssa hu o.l. Hu sier hu stoppa han. De var 2 gutter og ei jente på nashspiel. Alle ganske så fulle. De hadde shotta mye alle 3 iløpet av kvelden.Jeg har deg grusomt vondt, det har mannen min også for han husker ikke dette i det hele tatt. Han sier dette er jo ikke meg, hva har skjedd med meg? Grini og bedt om tilgivelse. Jeg vet ikke åssen jeg skal håndtere dette. Vet han er oppriktig lei seg, og han sier han skal overbevise meg om å bli. Han prøver på alle mulig måter å huske dette. Kameraten som var der så ikke noe. Jeg har jo det lille håpe om at dette ikke er sant,siden han husker småtingen som skjedde og at kameraten ikke så noe. Han husker tingen innimellom, som at jeg kom ned til de, at han redde opp senga for kameraten, og at hu lå på sofaen og haddel leggene på fanget, men ikke at han tok på henne, eller kyssa hu. Men ser ingen grunn til at hu skal lyve om dette heller, for hu virker som er ordentlig jente. Mannen min har hatt blackout en gang før for noen år siden. Hva gjør jeg nå. Vi elsker hverandre og har det veldig bra sammen. Denne episoden har skremt han, så nå er det stopp med drikking sier han. Håper vi klarer å komme gjennom dette. Noen råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå