Gå til innhold

Tidlig ul idag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga blødninger kom vi inn til tidlig ul noen dager før det som var planlagt.

 

Der så vi en herlig liten knott (lignet en liten sviske) på 16,9 mm, som stemmer ganske perfekt i og med at vi er 8+2 idag.

Hjertet banket og tårene trillet!

 

Utrolig lettelse å se at der var liv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! :)

SÅ deilig å få se at alt var bra når du var så bekymret!!! :)

Fikk dere bilde??

Skrevet

Jippi! Gratulerer så masse!! Har også slitt med blødninger, både forrige gang og nå, men hjertet slo og frøet mitt vokste som det skal.

 

Lykke til videre!

Skrevet

Vi fikk med oss bilde ja..

Gynbekologen var utrolig forståelsesfull, og satte opp ny time til ul om 1,5 uke..

 

Føles veldig betryggende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...