gullemitt09 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg svetter og fryser om en annen, skulle tro jeg var i overgangsalderen.(noe som er liote sannsynlig, etter som jeg bare er 22år) ;o) Jeg kan seriøst skifte 3-4ganger om dagen... Føler jeg stinker svette. Ingen god følelse, når du springer oppi folk hele dagen... Men når kvelden og natten kommer fryser jeg, å kler på meg lag på lag... Rare greier... Blir frustrert.... =S Andre med samme problem?!?!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Ja, jeg har hatt enkelte frysetokter, men det virker også som at jeg svetter mer/lettere enn jeg vanligvis gjør når jeg anstrenger meg.
Lykkelig mamma:) Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Hehe, kjenner til problemet. Enten er jeg veldig varm, ellers fryser jeg som en gal. Legger meg i to lag med ull på kveldene, men går ute uten jakke på dagtid....Tidenes hetetokter:)
Molait Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Svetter som en gris!! Trenger ikke fryse eller være varm, svetter som en gal uansett. Gjort fra uke 4 el no. Roet seg litt faktisk men vært seriøst problem! Kan jo ikke skifte flere ganger på jobb heller. hehe ei venninne av meg anbefalte bind under arma;) (noe jeg ikke prøvde ut)
gullemitt09 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Ja der er et skikkeli problem... Jeg må av og til skifte på jobb også, er ofte skikkeli våt i klærne.... Og som du sier, legger jeg meg også med ull, sokker og div... Har fleespledd og alt i senga... Håper det går over, er bare 4+4 i dag, satser på det ikke blir slik i 8mnd til...
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 hei hei, jeg svetter og fryser om hverandre, fryser mest. ligger med ullpledd om natta og varme ovnen på fult og da jge våkner er jeg helt svett, begynte i uke 4 her, og nå er jeg ca 6 uker på vei. gubben svetter ihjel, og jeg fryser, stakkar gubbe, som må sitte med varme apparate fult i hus og bil. glad jeg fikk morgenkåpe med flis, gud så deilig...
gledes Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Heisann! Fryser av og til så jeg nesten hakker tenner, og da er det over 25` i stua. Og på nettene har jeg sånne svettetokter at jeg må snu dyna. Blir en del sengetøy vask... Blir også utrolig sliten og andpusten etter å ha gått noen trapper. Men nekter å ta heis... Gleder meg til magen kommer så alle skjønner hvorfor jeg kommer heseblesende opp trapper (jobber på treningssenter så blir litt komisk). Er 6+1.
gullemitt09 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2009 Så bra å høre at flere har samme problem.... ;o) Gleder meg også til magen kommer, springer på do hele tiden, svetter og fryser å ser generelt bare sliten ut. Er bare 4+5, men det begynner vist tidlig... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå