RainBowz Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Vi har som 'Tinkerbell' skrev litt tidligere vært prøvere siden september 2008. Og jeg har tatt en god del el-tester som viser at jeg har eggløsning hver måned. Vi har hatt sex både før og under eggløsningen. Likevel så klaffer det ikke. Hva kan være grunnen til det? Mannen min har et barn fra før, så han er det ikke noe i veien med. Syklusen min har riktignok vært veldig ustabil, og mensen kommer uforutsigbart etter bruk av yasmin-pillen i fem år. Nå holder jeg meg langt unna el-tester fordi jeg føler jeg ikke kan stole på dem. Forstår ikke hvorfor "egget mitt" ikke vil??
Adnil73 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Mener jeg har lest at man kan få positiv eltest uten at man har eggløsning. Hvis jeg har forstått det riktig så viser testen at alt ligger til rette for eggløsning, men at egglederen ikke alltid "slipper" egget av ulike årsaker. At det ikke er modent kan være en. Dette er grunnen til at noen kan få positive eltester flere ganger i syklusen. Beklager at jeg ikke har noe bedre svar.Har lest her et sted at noen får hjelp med akupunktur. Kanskje du bør oppsøke lege for å "sjekke-deg- ut"? Lykke til
RainBowz Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Takk skal du ha for svar! Jeg var faktisk ikke klar over at det kunne være slik som du sa. Det var interessant å vite! :-)
♥●•٠·˙Kari Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Jeg vurderer faktisk akupunktur. Vi må bare ha tro på at det ordner seg snart:D Nå kommer våren og vi får satse på at det hjelper. Jeg brukte også Yasmin. Har du barn fra før?
RainBowz Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har ingen barn fra før, men mannen min har en datter. Men for et og et halvt år siden hadde jeg en SA, noe som i følge legen min skyldes bruk av p-pillen under graviditeten. Jeg visste nemlig ikke at jeg var gravid mens jeg gikk på pillen. Aborterte vel sånn rundt 5. eller 6.uke. En ting er i alle fall helt sikkert: jeg kommer aldri til å bruke p-piller mer, både med tanke på aborten og på grunn av syklusen min som er blitt helt på bærtur. Masse lykke til med deg TinkerBell :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå