snuppene 09 og 11 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 har lyst til å ha en stellekommode som kan gjøres om til vanlig kommode når det ikke lenger er behov for stellebord. fant diktad stellekomode som skulle selges brukt, men denne var solgt. syntes denne så utrolig grei ut (selv om jeg helst ønsker noe i hvitt) diktad stellekommode har vært fra ikea, noen som vet om di fremdeles fører denne? kan ikke finne den på nettsidene eller i katalogen. noen som har andre forslag?
ikø29 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Vi fant ikke noen stellekommoder på ikea.. Det er mange fine rundtomkring men de er fryktelig dyre!!! Vi endte opp med en i fra Reflex. Ikke den fineste men duger nok til det den skal :-) Lykke til med jakten videre :-) Har du forresten prøvd jysk? det er mulig de har??!
2flottebarn;) Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Hvorfor ikke kjøpe en vanlig kommode med riktig høyde i forhold til stelling. Jeg arvet en stellekommode, men brukte aldri den integrerte badebaljen og fikk da i stedet en ekstra skuff (alltid kjekt å ha god plass til klær og utstyr). Brukte en badebalje ved siden av når vi badet (satte den noen ganger oppå kommoden). Lykke til i jakten!
Underveis --> Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Vi har brukt en vanlig kommode som vi hadde fra før og skal bare legge en vanlig stellematte oppå. Bytter ut beina med hjul m/brems. Perfekt høyde og masse skuffer :-) Har kjøpt badebalje på stativ over badekaret i tillegg.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 En vanlig kommode i rett høyde gjør nok jobben sin med ei stellematte på toppen ja! De badebaljene som følger med stellekommodene blir sjeldent brukt. Det blir helt feil høyde på de. (i alle fall for meg og jeg er ikke så høy! 1,67.) Blir sånn at du blir stående litt bøyd når du skal bade baby'n, så jeg synes det er bedre å ha en badebalje på toppen av kommoden. Men jeg ville også ha sjekka Jysk. Har sett en hvit kommode der som jeg synes var fin i alle fall. Lykke til i jakten!
3xMamma :) Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Vi kjøpte stellekommode. Tror skuffene begynte å gå fra hverandre etter ett drøyt år. Slangen som fører vannet ut av den integrerte balja ble full av svarte ulumskheter og veldig vanskelig å holde rein, så gjør gjerne som de over sider: Bruk en vanlig kommode og separat balje.
snuppene 09 og 11 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 takk for svar jenter! har sett litt på nettet i går, tror jeg går for en vanlig kommode med stellematte på toppen. så nå gjelder det å finne en i riktig høyde. ser fra gamle innlegg her på bim at mange har brukt malm sin kommode fra ikea, så tror kansje jeg skal spørre svigermor om ho kan ta denne med når hun kjører forbi ikea for å besøke oss. ikke den aller fineste kommoden, men billig og ser helt grei ut, og siden økonomien ikke er den beste akkurat nå er det jo en fordel. er jo mange andre ting som man trenger til den lille.
Plutselig_gravid Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Her ble skuffene i kommoden ganske bøyde på en måte pga fuktigheten fra badebaljen. Så¨de raste mer eller mindre sammen. Dessuten drypte det vann ned i skuffene når han skvulpa med bein og armer. Og dette var en stellekommode til rundt 2000 kr. Så jeg ville gått for vanlig kommode med stellematte oppå og heller hatt badebalje utenom
casd Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Hei!! De har kjempe fine stelle kommoder på babyshop.Kjøpte vår der!! Koster ca 1000kr,er mad badekar og stellepute som man da tar bort etter at man ikke har behov for det lengre.Følger også med topp-plate for å sette på! Fungerer kjempe flott!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå