Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27+6 (og snart 3.tri...:))

Har i ca. 3 uker kjent ømhet og stikking i brystene periodevis og kan da lett klemme ut råmelk fra de..

Flere som gjør det?når begynte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fikk det da jeg var 21+4. Det lekker ikke, men det kommer endel hvis jeg klemmer. Nå er det selvfølgelig ikke bra å klemme, ettersom det kan oppstå brystbetennelse ettersom jeg har forstått. Men hender jeg må klemme for å se om det fortsatt kommer ut, og det gjør det:)

Skrevet

hei!

Jeg er i uke 15, og det har lekket litt blank og litt seig væske fra den ene puppen. Kommer lett en dråpe hvis jeg klemmer. er dette råmelk? i såfall, er ikke det litt tidlig...?

Skrevet

Jeg også har hatt dette i ca en mnd nå - nå er jeg i uke 24. Jordmor sa det var helt normalt og at det var en form for råmelk!

Men IKKE klem... Fordi da kan man få betennelse og det vil man vist IKKE ha har jeg hørt :P Jeg har kjøpt meg ammeinnlegg i ull fordi det ble såpass mye etterhvert at BH-en så jo helt forferdelig ut etter en dag uten innlegg :P Ikke nok med at innleggene suger til seg disse dråpene men jeg synes puppene er MYE mindre ømme etter jeg begynte med det :)

Skrevet

Jeg er 18+6 i dag. og jeg fikk det når jeg var 17+. etter samleie rant det ut litt fra begge brystene. Men ikke noe nå i etterkant dersom jeg ikke klemmer det ut da. blank/hvit væske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...