Babyenmin Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Da er 100% sykemelding faktum. Kommer til å bli mange lange dager fremover. Derfor lurer jeg på om det er andre i området som er i samme situasjon eller av andre årsaker er hjemme på dagen? Så vi kunne funnet på noe sammen på dagtid av og til:)
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har svangerskapspermisjon pga at jeg egentlig jobber som flyvertinne men kan ikke fly når jeg er gravid. Så jeg skal gå hjemme helt til sommeren:(Er sååå kjedelig.... hvor lenge er du sykemeldt?
Babyenmin Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er 100% sykemeldt til jeg går ut i permisjon. Har termin 3 juli, så det er en stund til. Ja det er veldig kjedelig. Men kan vi ikke se om flere melder interesse så kan vi møtes en dag:) Hadde vært koselig. Når har du termin?
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Ja,da kan jeg skjønne det blir lenge på deg også.... Jeg har termin 6 august=)Men skal på ul på mandag og da får jeg vel en endelig dato=) Hvor skal du føde?
Babyenmin Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Å det blir koselig da, synes Ul er herlig, er så moro å se den lille:) Jeg skal føde på ullevål, du da? Hvor bor du?
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Ja,var på 3d nå i uke 17 og det var kjempe hyggelig=) Så gleder oss til mandag....er det kun ul eller skal du ha med urinprøve,sjekke vekt og blodtrykk og sånt og?Er så forskjellig fra sted til sted..skal føde på Ullevål jeg også Vet du hvilket kjønn dere skal ha da? Jeg bor på Teisen,du da?
Babyenmin Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 Så du noe på 3D så tidlig? Tenkte vi skulle ta det vi også, men vente litt:) Var bare UL når vi var der, resten skjer hos legen tror jeg. Vi får ei jente:) Gleder oss masse:) Mosseveien, ved bjørvika Skal du på BIM treffet i morgen?
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Ja,vi så en liten bebis på 20 cm:) Skikkelig urokråke som elsket fingrene sine:P Skal ta 3d igjen i uke 28:)Men var nå fordi vi skulle få kjønnet bekreftet 100% og få sjekket at alt var i orden med bebisen:) Koselig med små prinsesser da:) Ble glad når vi fant ut det ble en tulle:)Så nå shoppes det mye i rosa:) BIM treffet i morgen?nei,det har jeg ikke fått med meg gitt...
Babyenmin Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2009 Åh, så koselig:) Var rundt uke 28 vi tenkte også Er så utrolig kos å se henne:) Har kjøpt vår dose med rosa vi også;P hehe Jeg ble veldig glad da vi fikk vite det ble jente:) Jeg som ikke er helt med, er for oss i juli det..
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Hehe okei=) Alltid stas med ei lita prinsesse:) Hvor gammel er du? Blir straks 23 jeg....
Babyenmin Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ble 25 i feb. Er det lenge siden du gikk ut i permisjon? Har du msn?
Beuwi Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 Charlotte: Jeg er også flyvertinne og ute i svangerskapspermisjon allerede:) Er jo litt deilig da, vi er jo priviligerte som får fri! Jeg er bare 13 uker, så har laaang tid igjen!!
Mamma_til_isabella Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har msn ja kan sende deg den på pm om det er i orden=) Å så gøy med flere flyvende her:)Hvilket selskap?
Beuwi Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Charlotte m/prinsesse i magen: Har skrevet det på PM
Sweet Georgia Brown Skrevet 3. mars 2009 #15 Skrevet 3. mars 2009 Jag är hemma på dagtid, startar på jobb i två-tiden mandag-torsdag. Har fått begynende bekkenlösning så vi får se hur det går...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Slenger meg på her, jeg! Jeg er da 27, bor på Ekeberg og er gravid med barn nr 2... Vært sykmeldt i 2 mnd nå pga bekkenløsning! Blir gjenre med på noe jeg så lenge det ikke innebærer mye gåing! hehe
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 4. mars 2009 #18 Skrevet 4. mars 2009 Bare lurte på en ting.. Hvorfor kan ikke dere flyvertinner jobbe når dere er gravide, når en kan fly selv om en er gravid? blir det for mye flyging?! Er hjemme jeg også, men bor i Ski, så drar ikke så ofte inn til Oslo pga bekkenløsning.
Mamma_til_isabella Skrevet 4. mars 2009 #19 Skrevet 4. mars 2009 Fordi de ikke vil ha gravide flyvertinner løpende rundt. Blir mye stress og mye tunge løft og alt for mye i trykk.... Har jo lange dager også...
MღM Skrevet 5. mars 2009 #20 Skrevet 5. mars 2009 Synes du skal ta noen dager nordover jeg "babyenmin" så kan vi sammenligne mager, he he. Kjedelig med 100% sykemelding da - jeg er superfornøyd med å fortsatt være helt frisk og ingen spes. plager - bank i bordet! hvis det ikke blir videre jobb på meg etter denne mnd. kanskje jeg tar meg noen dager til oslo - lenge siden. Uansett - du er velkommen opp en tur og jeg er sikkert på at naboene i det gule huset også ville satt pris på det snakkes på msn
Babyenmin Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 6. mars 2009 nemi77: Ja det var planen å ta en tur opp etter påske:) Da det er litt finere veier;) hehe u må bare ta deg en tur du også, hadde vært koselig:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. mars 2009 #22 Skrevet 6. mars 2009 Slenger meg på her jeg også. Er aktivt sykemeldt jeg da. Pga en trøbblete forhistorie og litt vondt i bekkenet. Jobber som politi, så om jeg skal jobbe noe framover blir det inne på kontor ja
Babyenmin Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 6. mars 2009 Skal vi få til å treffes en dag eller?
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #24 Skrevet 6. mars 2009 Jeg går også hjemme om dagen:) Bor på Ammerud. VIl veldig gjerne være med på treff hvis det blir noe av!
Mamma_til_isabella Skrevet 6. mars 2009 #25 Skrevet 6. mars 2009 Ja,treff hadde vært kjempe koselig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå