augustmamma08 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Noen som har en meget bra babycall? Hva heter den og hvor kjøpte dere den? En god babycall er veldig viktig for meg, i og med at jenta elsker å sove ute :-) I dag har vi Topcom 1010. Den er bra på mange måter, men et stort minus er at den ikke sier ifra når det ikke er kontakt mellom de to enhetene. Jeg ønsker meg en babycall som piper eller si ifra på annen måte hvis batteriene er gått eller er for dårlige eller hvis det er skjedd noe annet som gjør at babyen ikke kan høres i foreldreenheten. Jeg har opplevd at jeg ved en kontrollsjekk fant babyen våken og gråtende, foreldreenheten hadde vært helt tyst! Det er ille, syns jeg. Jeg skulle også ønsket meg en babycall der babyenheten hadde oppladbare batterier. Til nå har jeg bare funnet babycaller der foreldreenheten har oppladbare batterier. Noen som har en slik babycall?
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Akkurat slik er min også! Har tidligere skrevet dette innlegget og fått flere tips: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139622222 Har ikke sumlet meg til å kjøpe enda, men vil ha en av nova sine iallefall!
Nå da? Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 VisionNOVA har alt... vi er veldig fornøyde! http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&products_id=284
*søtesmå* Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 SuperNova:) Kan lade begge enhetene, følger med to ladere og sier i fra når batteriene er i ferd med å taslutt og når det ikke er kontakt mellom enhetene. Knallfornøyde!
Ella78 m/ A&M Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 SuperNova er Super.... Hehe. Som det sies her, den sier fra når det ikke er kontakt med babyenheten, den forteller temperaturen der barnet er, og den sier fra når babyenheten har lite batteri. Oppladbar, men holder ganske lenge syns jeg...Veldig fornøyd med denne..... Husker ikke hva den kostet, men kjøpte den på salg. Tror det var litt over 1000 kr i Sverige.....
augustmamma08 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 Takk, alle sammen! Nå skal jeg kjøpre meg en nova jeg og :-) Blir godt å føle seg trygg på at babycallen sier ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå