♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Da flytter jeg inn hit:) Positiv test i går og i dag. Ikm i morgen. Jeg er gravid med nr 3 nå, og alle har blitt unnfanget i 2 pp! Merkelig... Alle gode ting er tre. Med nr 1 merket jeg ingenting, men med nr 2 var jeg kvalm i 3 mnd. Blir spennende å se hvordan ukene foran meg blir...
gullemitt09 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Gratulerer så masse, og velkommen hit =) Ankom selv på søndag.... Hehe =) (Er min første) Så dette er kjempe spennende..... Masse lykke til...
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Samme til deg! Merkelig å være så tidlig i svangerskapet. Gleder meg til at jeg er forbi de "kritiske" 12 ukene. Skal prøve å vente så lenge som mulig med å fortelle det til andre, men siden dette er nr 3, kommer nok magen fortere denne gangen..? Har termin 14.november, jeg:)
*lykkelig mamma* Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Velkommen hit! =) Jeg hopper nå videre. 12 uker i dag. Dette er min 3. også. Men synes ikke magen har kommet noe raskere denne gangen. Lykke til her inne på 1.tri. Håper vi sees i 2.tri. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå