LilleBanan blir storebror Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Har varriert melom 35,5 og 35,9 siden i formiddag.... Dette kan da ikke være bra. Spiser og drikker litt, men mye mindre enn vanlig. Mulig dette ikke er noe å bekymre seg for, men jeg synes det er urovekkende. Han kjennes kald ut men har godt med klær på....
ketosina Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 hvor har du målt? Rectalt? i øret? har du målt i øret, må du ikke stole på apparatet, de fleste der viser alt for lavt. Du bør nok måle på den gode gamle måten, altså i stumpen. Først da kan du stole på resultatet.
LilleBanan blir storebror Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Måler kun i stompen.....
Yun Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 du kan ta en stikkpiller i roma og sjekke han jevnelig og hvis ikke feber går ned så ring legevakta og hør hva du skal gjøre
Groosalugg Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Har du lest innlegget? Ville ringt legevakt og forhørt meg, men hvordan er allmenntilstanden? Leker han? Skriker han? Virker det som om han har vondt?
LilleBanan blir storebror Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 Han sutrer og er litt slapp. Men han leker og krabber. Lo litt nå nettopp. Usj alle disse bekymringene.... Får diffuse svar fra legevakten....Må se det an selv og komme om ikke tempen stiger...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Her har vi alle en normaltemp på ca 36 grader. Så det trenger absolutt ikke være noe galt med ham. Men du sier han er slapp og sutrete, så jeg tør ikke si at alt er sikkert bra - det merker du best selv )
LilleBanan blir storebror Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2009 ja, jeg ser det litt an her og håper det går seg til:) Tusen takk for svar allle sammen....
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Redusert allmentilstand og lav kroppstemperatur kan tyde på infeksjon i kroppen til små barn. Ring legevakta, bedre å sjekke opp en gang for mye enn en gang for lite.
LilleBanan blir storebror Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2009 Har målt han til 35,5 nå men det var visst ikke noe å tenke på sa legen i tlf. Skulle ha han inne på vårt rom i natt å sjekke han hver andre time,så da må jeg bare slå meg til ro med det....
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Hvordan har det gått med dere i natt, har tempraturen steget??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå