:)ettena:) Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei, jeg venter mitt fjerde barn, er ca 5 uker på vei. Men nå er jeg bekymret, dette svangerskapet er så annerledes enn de andre tre. hadde noen dager med brun utflod ved den tiden jeg skulle hatt mens, men ikke noe mer nå. har bare en slags murring nede på høyre side ned mot underlivet. ikke smerte men man kjenner det og blir bekymret:) akkuratt som om noen klyper meg forsiktig. legen sier at det trolig er helt greit, men jeg vet ikke:)leser på nettet og ble urolig for svangerskap utenfor livmoren, legen sier at hun ikke tror det og at det vil være veldig vondt hvis man har svangerskap utenfor livmoren. Noen med erfaring?
gullemitt09 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Har ikke så mye erfaring, men har det på samme måte.... Stikkingen er bare livmoren som utvider seg, og det er ofte normalt å kjenne dette sterkere om man er i bevegelse. Farget utflod/blødning er veldig normalt så tidlig i svangerskapet. Så tror ikke du trenger bekymre deg. Men vet det er lettere sagt enn gjort =) Masse lykke til =)
:)ettena:) Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 takk takk, helt enig det er ikke lett å la være å bekymre seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå