Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok jeg må ringe legen i morra. Idag har jeg kasta opp absolutt alt jeg har spist. Er så kvalm at jeg klarer ikke å få i meg noe nesten uten at d kommer opp. Flere som har d så ille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn i går. Trodde jeg hadd fått svangerskapskvalmen. Ble bekymret, å så mørkt på det. Men fant ut at det var matforgifting. Unner ikke min værste fiende å ha det slik i mange måneder.

Ring legen, og masse god bedring;)

Skrevet

Uff, jeg har det sånn også.Var til legen og fikk Afipran, det hjelper litt men blir sinnsyk trøtt av det. Men får ihvertfall i meg litt næring!

Hold ut, det blir bedre i andre tri!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...