anrø Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Tror nok jeg må ringe legen i morra. Idag har jeg kasta opp absolutt alt jeg har spist. Er så kvalm at jeg klarer ikke å få i meg noe nesten uten at d kommer opp. Flere som har d så ille?
Kari K. med to søte små Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg hadde det sånn i går. Trodde jeg hadd fått svangerskapskvalmen. Ble bekymret, å så mørkt på det. Men fant ut at det var matforgifting. Unner ikke min værste fiende å ha det slik i mange måneder. Ring legen, og masse god bedring;)
maizi Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Uff, jeg har det sånn også.Var til legen og fikk Afipran, det hjelper litt men blir sinnsyk trøtt av det. Men får ihvertfall i meg litt næring! Hold ut, det blir bedre i andre tri!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå