Mrs. Bouquet Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Du kan jo prøve. Det er vel ikke slik at de er skikkelig inngåtte og utslitte vil jeg tro.
HTC Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ikke gift, men hadde ikke hatt problemer med å kjøpe brukte brudesko om jeg skulle gifte meg. De er jo gjerne kun brukt en dag eller to, og skulle jeg giftet meg skulle jeg igjen kun brukt de en dag eller to (en dag til prøving hjemme og en dag på selve dagen). Jeg hadde kjøpt, men ikke til full pris når de var brukt.
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Svigerinnen min har tatt vare på sine og bruker de på bryllupsdagen hvert år. Jeg var gravid da jeg giftet meg så mine sko er for store nå.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg solgte mine for halv pris.. (til ei som kjøpte dem og kjolen via finn.no)
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 ok..har solgt kjolen min,men har jo ikke brukr for skoen heller.de kostet 1200 kr ny..er 500 kr en ok pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå