Gå til innhold

Kreta... Er det fint der? Tar det lang tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å fly fra Gardermoen? Forresten, er det noen her som har reist med to små barn?? Hvordan var det? Egentlig ser jeg for meg stress fra ende til annen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et turisthøl om du drar til Platanias. Drar dit ikke igjen. Var der i 1982 eller noe, og det hadde forandret seg ganske mye siden da.. (til det verre..)

Men hvis man vil ha en lettvint, familieferie som er veldig "tilrettelagt" så er det sikkert ok.

Skrevet

Andre forslag da? Det må være tilrettelagt ja!!!

Skrevet

Hvis du vil til et sånt typisk "sydensted", må jeg si Menorca er det jeg ville valgt i hvert fall.

Skrevet

spør jo hvor på kreta dere skal.. vi var i aigii apostoli i høst uten barna.. vi havnet på det flotte hotellet,og angret som en hund på at vi ikke tok med oss barna..

Skrevet

Havets datter - vi har tenkt oss til agii apostoli i sommer - er det å anbefale med barn?? Står jo det i katalogen men kjekt å få førstehånds informasjon... Er det fine strender? Mange fine plasser å spise??? Vi har en gutt som er 1 år når vi drar...

Skrevet

vi bodde på et hotell helt oppe med hovedveien,så det var litt trafikkert rett utenfor. men det er jo mange hotell lengre ned mot stranden og der så det virkelig fint ut.

stranda var kjempefin,men litt mye bølger men ellers toppers.. =) fine resturanger,men vi dro som regel inn til chania eller platanias for ogspise og slikt.

Skrevet

Anbefaler Makrigialos.. tror ca 4-5 timer fra Gardermoen. Også er det to timer i buss fra flyplassen. Det er ikke noe turisthøl, et lite og rolig familiested, ikke antydning til ungdommer og party. Vi var med to små barn. (2,5 og 4,5 år) Gikk kjempe fint. Bodde på Sunwing senteret der. Nyydelig barnevennlig strand.

Skrevet

Kreta er en flott øy, og det er en av de mest populære feriereisemålene sommerstid med charter, så noe må det jo være. Ving sitt Sunwing Resort Makrigialos er kjempeflott; litt lang busstur (med stopp) fra flyplassen. Videre er det mange fine steder utenfor Chania by og i Rethymnon finner dere bl.a Blue Star Ibiscos Garden (startour.no).

Stefan Village og Alexandra Beach er begge Ving SunGarden hotell som også passer veldig bra for barnefamilier. Star Tours Blue Village Caldera Beach utenfor Chania er også et godt valg. :-)

Det er deilig å ta med ungene på sommertur sydover; og klarer de voksne la være stresse, så går det nok fint med barna også.

Og så kan det anbefales å ta en tur til Elafonissis som er aldeles nydelig strand på Kreta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...