Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så deprimert, det er ikke lenge til vi skal ha baby, ca 9 uker igjen. Det som egetlig skulle bli et stort høydepukt for oss og sønnen våres. Men nu er det slik at mannen min reiser bort om to uker (i forbindelse med jobben), og kommer ikke tilbake for uken før påsken. Men denne uken skal han bruke tid på fjelltur med gutta, og etter påsken skal han til utdalndet med jobben og kommer ikke hjem før slutten av juni. Han har mulighet til å komme hjem noen helger... Føler meg så utrolig ensom og hjelpesløs, nu blir jeg plutselig alene siste delen av svangerskapet, fødselen, og de 6første ukene i babyens liv + at vi har en liten gutt fra før og to store hunder... Ikke har vi familie i nærheten heller, da de bor på andre siden av Norge.

Noen råd hvordan jeg skal komme meg igjennom denne perioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette hørtes ikke noe gøy ut!! Jeg hadde ikke klart meg uten samboeren min tror jeg! Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd å komme med, men synes nesten du kan be han om å ikke dra på fjelltur med gutta oppi alt dette. Hadde ikke jeg godtatt ihvertfall. Er ikke bra for babyen hvis du er depremert.

Lykke til uansett =)

Skrevet

Jeg og synes forferdelig synd på deg. Ikke noe kjekt å ha det slik rett før fødsel. Jeg hadde krevd at han var hjemme fra guttetur ihvertfall. Jobben er det kanskje ikke så enkelt å gjøre noe med, men har han ikke rett på pappepermisjon i 2 uker etter fødselen?

Skrevet

Jeg hadde også krevd at han ikke hadde reist på den gutteturen!!!

Med jobben kan det kanskje være litt verre med, men som det er sagt tidligere her så har han krav på 2 uker perm i forbindelse med fødsel.....uten lønn....

Jeg ville fått han til å prate med sin sjef, kanskje kan de komme frem til noe som er en god løsning både for dere og jobben :)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...