Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn i dag og fikk resept på pergo, er så glad! Er det noen av dere som har en pergo-spire i magen? Har store forhåpninger til dette kjenner jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pergo-spire i magen :) Begynte rett på dobbel kur, da satt spiren på første pp. Lykke til :)

Skrevet

Takk for det:) Fikk beskjed om å ta enkel kur i 3 mnd, men håper den sitter på første forsøk:) Er lei av å gå å vente på positiv test, vil bli gravid nå!!

Skrevet

Jepp! Pergo-spire hos meg. Klaffet på første, enkle pergo-kur. :o)

Skrevet

Har pergo spire jeg også. Gikk dobbel kur hver andre mnd. i et halv år. Siste kur i oktober, så blei jeg gravid i desember. Dvs. to mnd etter siste kur. Er kjempe glad for at det endelig gikk:-)

Lykke til!

Skrevet

Her også satt den med pergo.. :) gikk først på enkel kur, så klaffet det på dobbel kur..

Lykke til..

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:) Virker som om mange må gå på dobbel pergokur for at det skal funke, er kanskje de som ikke har el i det hele tatt? Gyn mente jeg trengte pergo da folikken var veldig liten, burde være minst 13mm, men det var den altså ikke:( Eggløsning i morgen, så har ikke noen forhåpninger denne mnd. Satser på en pergo-spire neste mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...