baby nr 3:) Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Var hos gyn i dag og fikk resept på pergo, er så glad! Er det noen av dere som har en pergo-spire i magen? Har store forhåpninger til dette kjenner jeg:)
Gloria86 Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har pergo-spire i magen Begynte rett på dobbel kur, da satt spiren på første pp. Lykke til
baby nr 3:) Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Takk for det:) Fikk beskjed om å ta enkel kur i 3 mnd, men håper den sitter på første forsøk:) Er lei av å gå å vente på positiv test, vil bli gravid nå!!
Pooh Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Jepp! Pergo-spire hos meg. Klaffet på første, enkle pergo-kur. )
Emma27 Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Har pergo spire jeg også. Gikk dobbel kur hver andre mnd. i et halv år. Siste kur i oktober, så blei jeg gravid i desember. Dvs. to mnd etter siste kur. Er kjempe glad for at det endelig gikk:-) Lykke til!
*Nelly* Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Her også satt den med pergo.. gikk først på enkel kur, så klaffet det på dobbel kur.. Lykke til..
baby nr 3:) Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk for svar alle sammen:) Virker som om mange må gå på dobbel pergokur for at det skal funke, er kanskje de som ikke har el i det hele tatt? Gyn mente jeg trengte pergo da folikken var veldig liten, burde være minst 13mm, men det var den altså ikke:( Eggløsning i morgen, så har ikke noen forhåpninger denne mnd. Satser på en pergo-spire neste mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå