Gå til innhold

Jepp, da er jeg også hjemme fra ultralyd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bra:)

Deilig å vite.

Veldig aktiv jente, 98% sikkert at det er jente. :)

Ny termin 22.juli, forrige var 1.august. Litt mindre tid å vente og da er jeg 20+1 i dag da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattukerer:) så gøy med jente da:) og ikke minst det å bli satt frem!!! skal på privat ul selv i kveld:) ordinær er om en mnd:)

Skrevet

Gratulerer!! Jeg venter også ei jente, termin dagen etter deg :)

Skrevet

Takk begge to:)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Så morro da....gratulerer.Godt å høre at alt er bra med den lille:)

Håper jeg også blir satt frem men har ikke tro på å være like heldig som deg:)

Skrevet

så bra..:) deilig følelse...sitt med den samme...jeg ble satt tilbake en uke jeg da..

men de var ganske sikker på at det var jente her og...:) så denne gangen stemte ikke magefølelsen...hehe...koselig...

:D

Skrevet

Sååå koselig !=) Du er vel så lettet at du helst svever nå antar jeg:P beste følelsen i verden etter jeg iog var på ul og fikk at jeg får en liten guttebebi=) Stemte d hos deg når d gjaldt kjønn da? Jeg tippa jente hele tiden pga av alle symptomene mine men,,nejnej..gutt var d:P

Skrevet

Ja, det var deilig at det var den veien, men da må jeg ha bli befruktet dagen etter mensen eller noe slikt, ja ja. Merkelige greier. :)

Bare noen dager igjen for deg nå dipsy:)

Skrevet

Kjukkebolla:

De der listene med hvilke symptomer som gir hvilket kjønn tror jo ikke jeg på da. De stemmer bare i 50% av tilfellene. Og da er ren gjetting like bra, he eh:)

Skrevet

Så godt at alt var bra da. Da ble du flyttet enda lenger fram enn meg. Jeg fikk termin 30 juli.

Vi snakkes vel på BIM treff om en uke. Ta med bilder hvis dere fikk.

Skrevet

Ja, jeg er enda tidligere ute jeg nå:) Merkelig nok.

Snakkes på treff neste uke ja. Skal ta med bildene, men hun var så aktiv og spreller så fælt at de ikke ble så veldig bra. Ble dine bra, Hanna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...