Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Vurderer å skaffe meg det nå for det blir bare værre og værre for meg å bevege meg... Vil helst gå så lite som mulig når jeg først skal noe sted... Det er bekkenløsning jeg sliter med... Er det hos legen jeg får det?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Det tror jeg du må søke om gjennom Nav. Om legen mener du skal ha det. Men jeg har forstått at det ikke er noe gravide pleier å få, fordi det kun er for de som trenger det pga kroniske ting, og at søknadstiden ofte tar så lang tid at man har født innen det blir i orden - dessverre.. Men hør med fastlegen. Skal ikke banne på at jeg har rett!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Skader ikke å spørre... Leste om ei inne på bekkenløsning-debatten som hadde denne lappen... Føler meg jo som ei gammal kjærring på 90... hehe
E, T & T og ei te Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 du må gå gjennom fastlegen, du får søknadskjema som dere fyller ut sammen, og det er legen som sender det for deg. (du må legge ved passbilde) Må være henvisning fra din lege, med legeerklæring.
Chiquita Bananas Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Leverte papirene selv til kommunen og fikk skiltet allerede uken etter - enda det var minst 3 ukers behandlingstid. Men jeg slet med å gå og sambo understrekte det da han leverte papirene for meg, så da fikk jeg det tidligere ) Legen fylte ut sin del på skjemaet og ga til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå