Gå til innhold

Påskefeire. Hjelp! Hva har vi bestilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er over 1,5 år nå og vi har akkurat bestilt tur til tenerife i påsken. Flott hotell med alt inkludert. Noen gode tips på hva å ha med? Kjenner på meg at jeg kvir meg litt. Vi bestilte tur til syden i fjor da hun var 9 måneder men måtte avbestille da hun ble syk i forkant. Noen som har gode/fdårlige erfaringer med ferie så langt borte?

Hilsen pysete mor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går da helt fint det:) En halvannet åring kan fint leke litt i sanden, bade og kose seg. Og på kvelden kan de fint sove i vognen sin på restauranten :)

Vi hadde eldste med oss til Spania da han var 8 mndr. Gikk problemfritt det:)

Skrevet

Åååå hørtes jo så deilig ut da:)

Dere kommer sikkert til å få det kjempefint. Hvor på Tenerife skal dere?, vi har vært der 5 år på rad nå på samme hotell hehe. Er veldig fint for barn der syns nå vi ihvertfall. Lite vind og veldig fine og barnevennlige strender.

Det eneste vi har hatt med oss har vært bleier for det er veldg dyrt.

På det hotellet vi har bodd på har vi alltid bestilt en sånn bambino pakke der vi får med en trille, seng og matstol til minsten og dette har vært helt supert:)

Kos dere masse på tur:)

Skrevet

Ett eller annet med las americas :) Green garden resort. Som fulltidsstudent og ganske hektiske dager hittil hvertfall så kjenner på meg det er på tide å unne seg en ferie når man har anledning. Men er litt engstelig som sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...