Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei, vi skal ha en liten familiemiddag dagen vi gifter oss og en stor vennefest dagen etter. Siden det begynner å haste med å få ut invitasjonene til vennefesten, og vi pusher budsjettet, vi på den glupe ideen å sende dem på mail... Ikke at jeg noen gang har fått slike invitasjoner på mail sjøl, har dere? Er jo ikke så formell fest vi skal ha og jeg er ikke så veldig kreativ av meg med skas og papir... Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Det spørs vel litt på om vennene deres sjekker mailen sin ofte. Utrolig dumt for de som ikke har internett tilgang feks, eller et labert forhold til mail.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Hva med å bruke facebook, hvis de fleste gjestene bruker det? Og så sende mail til de som evt ikke bruker facebook. Ei venninne av meg gjorde det til vennefesten noen måneder etter bryllupet deres. De laget da et lukket arrangement med all nødvendig info, og de som ble invitert kunne svare om de ville delta osv. Det var kun de som var invitert som kunne se på denne siden, og gjestelisten var skjult for alle uten brudeparet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå