Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Har jo sett dem før, men ser på dem med andre øyne (og andre hormoner!) nå som jeg vet jeg skal gjennom dette om et halvt års tid... Skikkelige tårer i øynene innimellom! Gruegleder meg...
pia å jenta i magen_har født Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 koster d noe å se d på nett tv?
Madam-mim Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Så alle episodene på nett-tv på nrk forrige uke jeg også. Hadde ikke sett de før. Kunne ønske det var fler sesonger:) Ble like på gråten hver gang barnet ble lagt opp til mors bryst. Ja, det er gratis. Så alle episodene på to dager. Tror jeg ble litt revet med, for den natten da jeg hadde sett at hun ene dama fødte en rimelig stor baby, drømte jeg at jeg fødte en cocker spaniel på 5 kg..hehe. Mye rare drømmer når man er gravid.
pia å jenta i magen_har født Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 hehe..kunne ikke la være å le nå jeg.. huffda..ja d hadde tatt seg ut;p
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 jeg har også lyst til å se! men jeg finner det ikke... er det noen her som er snille å kan linke meg nettsiden? pliiiis!
Mamma_til_isabella Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 takk! men jeg får fortsatt ikke til altså... hmmm... er jeg fryktelig dum, eller må man ha et spesielt program ellerno på pcen?
Mamma_til_isabella Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke du må ha noe program....hva får du opp da?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 jeg får bare opp der det står om programmet også står det at jeg kan dele/tipse om den under.. og over er det en blank hvit firkant der jeg trodde det skulle skje noe... også går det ikke ann å trykke på den teksten eller logoen om programmet..
Meg og gutten min :) Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Eg har sett noen av de idag. Satt også her med tårer i øynene, og noen endte nedover kinnet! ai ai ai gleder meg til min baby ligger på brystet mitt:D:D
Ooops I did it AGAIN Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Har sett første episode nå. Trudde jeg skulle synes det var "skummelt", nå som jeg snart skal gjennom dette.. Men det er jo bare rørende... Og hun Miriam hadde jo en fantastisk fødsel:) Krysser fingre for at vi ogsp får det:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2009 Dolamorola: Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker Firefox og da får jeg det ikke til, må åpne den i Internet Explorer...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2009 På Piratebay.org får jeg lastet ned de 3 første episodene av den svenske versjonen Barnmorskorna. Irriterer meg at det ikke ligger flere episoder ute. Noen som vet om de har laget en dansk versjon også?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 frøkna med høstbebis i magen: tusen takk for tipset!! jeg bruker opera nettleser.. og når jeg skiftet til explorer gikk det med en gang! takk takk!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2009 He he:) Babyer har jeg ikke så mye peiling på, men data kan jeg mer om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå