Gå til innhold

Dubai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har noen erfaring fra Dubai. Hva bør vi gjøre der nede og er det billig å shoppe. Har så lyst på en ny LV veske, men lurer på om jeg skal vente til vi reiser ned til Dubai. Er det noen som vet priser på ekte merkevarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Dubai to ganger... fantstisk sted!!

Shoppingmessig har de jo alt! og er jo skattefritt der, så vil vel tenke at det meste er billigere der enn her... men hvor mye vet jeg ikke.. hadde veldig lite å sammenligne med den gangen... Elektronikk var billig da.. husker vi kjøpte et sånt stativ til videokameraet.. orginalt Sony med fjernkontrollsak for under 200,- Billig!

LV vesker vet jeg ikke, men utvalget var stort! Er jo dyre uansett da... men helt sikkert billigere der enn her!

Hva dere bør gjøre... spørs jo litt på budsjett osv...

men en tur ut i ørkenen var bra! Hvis du liker action bilturer da! Ikke å anbefale for gravide!

Ellers er jo gullmarkedet bra... er jo i det området man får se det "gamle" dubai... Er gøy bare for å ha sett det.. blir nesten litt for mye gull der.. så vanskelig å velge hvis det ikke er noe spesielt man ser etter da!

Det nye Dubai er jo helt annerledes!

En båttur på elven der er også bra...

Mall of America (på engelsk.. tror det heter noe annet...) er der de har innendørs skikjøring og er gigantisk og har alt fra Dubai suvernirer til de dyreste av de dyre butikkene! Kan fint bruke mange dager der for å rekke gjennom alt!

En tur i skibakken er jo gøy da... men bare som moro, ikke en utfordrende bakke for oss Nordmenn! hihi, men hva kan man forvente innendørs! Gøy å se sjeikene i snø!

Er budsjettet der er en middag på Seilet(7 stjernes hotellet) å anbefale! Enten i kjelleren som ligger "under vann"(masse akvarium) eller på toppen med fantastisk utsikt!! En vri som kan være lurt er en drink på toppen rett ved solnedgang... og gå ned for å spise middagen nede... da får man sett litt av hotellet på veien! Men alt må bestilles på forhånd! Bord til drinker også!! og det koster, men er verdt det!! Jeg spiste den beste desserten jeg noen gang har spist i kjelleren der... ikke bare god, men en opplevelse også! Sier bare sjokolade!!

åhh... skulle så gjerne vært der igjen!! Var der på bryllupsreise vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...