♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Fått nnytt kjøkken, eller betale inn på huslånet? Er litt usikker... Kjøkkenet er greit nok, klarer oss med det. Men jeg vil jo ha nytt da.. Mer praktisk, finere osv... Men nå som renten er så lav, så er det kanskje beste å bli kvitt litt huslån?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Kjøkken :-) Det hever jo verdien på leiligheten også...
Ajam Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ville brukt de på nytt kjøkken Ikke alltid like gøy å være fornuftig..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Nei, det er det. Ikke gøy å være fornuftig alltid, så da er det litt vanskelig å finne ut når man skal være det og ikke;-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Om jeg bare hadde 50 tusen ville jeg nok hatt de på bok.Huslån er også sparing. Men hadde jeg ikke hatt noe på bok ville jeg puttet de dit. Men var dette penger jeg skulle bare kose meg med hadde jeg tatt med familien til Hawaii.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 KJØKKEN! uten tvil. du har jo hatt lyst på nytt kjøkken lenge. og om dere skal selge senere så høyner jo det verdien på leiligheten. samtidig som leiligheten blir mer attraktiv. forresten... klar for kaffe snart?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 trenger jo ikke bruke alle pengene på kjøkken heller. det er jo ikke såå stort det kjøkkenet deres. og så sette resten av pengene på sparekonto?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2009 Jepp, kaffen er klar! Har veeeeldig lyst på kjøkken ja, men fornuften sier jo noe annet;-) hihi Ferie skal vi ikke på før minsten er over året ihvertfall;-) Er penger vi vil gjøre noe fornuftig med. Har ikke andre penger på bok nei=S så det er kanskje dumt å bruke de... Men tror ikke de får stå så lenge på konto om vi bare har de stående=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå