Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Går almennfaglig påbygging, men er så sinnsykt sliten. skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de siste mndene. har vært slik siden jul og blir ikke bedre. Er livredd for å stryke i noen fag eller eksamener for jeg nekter å gå dette helvettes-året en gang til. Noen som har gått dette med små barn i tillegg som vil dele erfaringer? Er så¨bekymret at det går ut over nattesøvn og alt!
*Timulia* Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Er det studiet som gjør deg sliten, eller er det å ha alt annet ved siden av i tillegg? I såfall kan du kanskje tenke over om du kan legge om dagene litt slik at du slipper å bli så sliten? Kan noen f.eks ta barna en dag innimellom slik at du kan konse helt og holdent på skolen? Går du i kollokvie-gruppe eller.liksnende? Kankje det kan hjelpe å studere sammen med noen? Finne ut at du faktisk kan masse? (For det kan du heeelt sikkert siden du er så oppsatt på å ikke stryke). Har ikke tatt studiet selv altså, bare slenger ut noen tanker..... Og sender en lykke til-klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå