Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har begynt å få merker på anklene etter bruk av sokker, og de er ikke stramme! Kan jeg ha mye vann i kroppen da??
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har samme problem. Utrolig irriterende! :-s Hva kan årsaken være? Jeg er ikke overvektig, og jeg er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 ja akkurat samme her! Ikke overvektig og heller ikke gravid! kansje jeg bare har fått feite legger da;) tror kansje det er vann jeg altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå