Gå til innhold

hvor lenge har dere på nattbleia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det sies jo at man ikke skal bytte så mye på natta, hvis jeg legger han i 23 tiden føler jeg liksom at den bør byttes i 4-5 tiden, men er det mange her som lar de ha den på lenger? har ikke opplevd lekkasje, så er ikke noe problem der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri stått opp for å skifte nattbleie på mine barn bortsett fra når de har laget lyd og har bæsjet. Ikke noe problem å ha samme bleia om natten i 6 - 10 timer. Hadde faktisk ikke falt meg inn å vekke en baby eller et barn som sover for å skifte tissebleie.

Skrevet

nei en sånn vane hadde jeg ikke giddi å innføre. Helt unødvendig! Mine har de på til vi skifter en gang på morgenen. Alt ettersom når vi går på badet. Dem legger seg rundt 7. så 12 timer med samma bleia her.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, de blir jo fryktelig tunge. Da min var liten kunne jeg bytte når han våknet om natta, og det hendte jeg gjorde det.

Nå er han stor og sover hele natta, og bleia blir ikke byttet før vi står opp. Han har aldri gitt uttrykk for at noe er ekkelt eller plagsomt, selv om bleia er veldig sprengt.

Skrevet

I natt lå begge snuppene (18mnd og 7uker) hele natten med en bleie=)

Største fra kl 20 til 9, og lillesøster fra 00.30 til 11=)

Skrevet

Fra han legges til vi står opp, om det ikke er bæsj :)

Skrevet

Det har hendt at vi har byttet om natta, hvis de er våkne og bleia er helt full - men det er bare fordi vi ofte har opplevd at de har tisset seg ut av bleia. Men vi vekker dem aldri.

Skrevet

Nattbleia er på i ca.12-13timar (men somme gongar lenger, har eit skikkeleg sovedyr;).

Har kun måtta skifta den 1 gong, då han bæsja rett etter leggetid (han var då ikkje sovna).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...