Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå våken i nesten hele natt. Mye hard mage og varierende menssmerter. I morges var det spor av blod på dopapiret.

I dag har det roet seg litt, men jeg har fortsatt ubehag i magen. Det har også kommet en hel del blodblandet slim (restene av slimproppen?).

Jeg er forresten 39+3 i dag :)

Forrige fødsel startet med vannavgang etter stripping så dette er helt nytt for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har tips til å få ting ordentlig i gang?

Skrevet

Sist hos meg startet riene ganske brått etter at det kom blodblandet slim. Timene før dette, menssmerter og mageknip.

Jeg gjorde vel ikke noe for å sette i gang riene. Gikk i dusjen husker jeg, for å lindre menssmertene og da gikk det selvfølgelig over til heftige rier akkurat idet jeg skulle sminke meg og kle på meg;)

Kanskje en orgasme hadde gjort susen? Det får i hvertfall fart på livmoren ;);)

Skrevet

Takk for svar!

Jeg går rundt i stua og håper ting skal eskalere snart. Det kommer et og annet sjeldent tak i magen, men det er ikke så vondt som jeg skulle ønske. Er nok i startfasen fremdeles...

Skrevet

Blir helt sjalu jeg. Har termin idag, men har ikke noe som helst tegn på at fødselen skal starte. Ikke engang kynnere. Heldig du er da!

Håper du kommer deg greit gjennom det. Lykke til!

Skrevet

Takk skal du ha.

Ingen endringer her. Føler jeg har en god gammeldags menstruasjon nå. Får prøve noen av de gode gamle fødetriksene i kveld ;)

Sender deg (lykkelig 1gangs fødeklar) masse fødestøv!

Skrevet

Der kom det en vondt sammentrekning. Håper ting skjer nå!

Skrevet

ojojoj så spennende :-)

Takk for fødestøvet, trenger det sårt!

Skrevet

Spis en tung middag!

Det gir deg ikke bare den energien du trenger, men presser ekstra på i magen også. Jeg får iallefall alltid masse kynnere/sammentrekninger når jeg har spist skikkelig godt :)

Skrevet

Ca en gang i halvtimen nå. Ting skjer!!!

Skal se om jeg får lagt meg en ekstra god middag til kvelds...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...