bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 jeg fikk sove til jeg våknet av meg selv i dag. og da jeg sto opp hadde han ryddet og vasket kjøkkenet. (det var bombet i gårkveld) ryddet,støvsuget og vasket gulvet i stuen. og kaffekoppen fikk jeg i hånden da jeg kom opp i stuen. GJETT om det var deilig å stå opp til da. jeg syntes han skal få premie i dag. må bare finne på noe først. he he..
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Åh, det er herlig å våkne til slike overraskelser! :-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 ja det var helt herlig. og nå som jeg er høygravid og har bekkenløsning. så var det ekstra deilig
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Så snillt av ham!! :-) Viktig å vise takknemlighet når den andre har gjort noe sånnt! Den spontane gleden i overraskelsen er noe av det beste, synes jeg. ikke det at mannen min ville ha jublet ut i spontan glede om jeg hadde ryddet og vasket kjøkkenet, men jeg hadde nok gjort det om han hadde gjort den jobben. Så er det helt sikkert andre ting jeg kunne ha gjort for ham som ville skapt stor glede hos ham.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2009 ja han fikk en god klem. og jeg takket han mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå